Bij welke films heb je gehuild?
-
- Figurant
-
- Oscar nominatie
Ja dat vond ik ook wel een emotioneel moment. Ik heb laatst nog een aantal traantjes moeten wegpinken bij The Patriot.Mister Pink schreef:Haha... nee.Aziez schreef:van angst?Mister Pink schreef:Een aantal films waarbij er (bijna) een traantje weggepinkt moest worden...
- ...
- ...
- ...
-Sixth Sense
Ik vond het een heel emotioneel moment toen dat jochie in de auto aan zijn moeder vertelde dat hij dode mensen zag en pas nog met oma gesproken had.
- cherry blossem
- Hoofdrol
- Contacteer:
hmm hebben jullie even want hier komt mijn lijstje
ik ben een echte jankerd, er hoef maar "dit" te gebeuren en ja hoor daar komen de tranen al.
stand by me
forrest gump
braveheart (kan de hele film meejanken)
cast away (als wilson afdrijft.. nou toen hield ik het niet meer hoor)
a perfect world
once were warriors
the boondocksaints
hidalgo
cold mountain
waterschapsheuvel
dances with wolves
gladiator
shawshank redemption
instinct
en nog een heleboel hoor!
ik ben een echte jankerd, er hoef maar "dit" te gebeuren en ja hoor daar komen de tranen al.
stand by me
forrest gump
braveheart (kan de hele film meejanken)
cast away (als wilson afdrijft.. nou toen hield ik het niet meer hoor)
a perfect world
once were warriors
the boondocksaints
hidalgo
cold mountain
waterschapsheuvel
dances with wolves
gladiator
shawshank redemption
instinct
en nog een heleboel hoor!
-
- Oscar nominatie
Ik leef helemaal met je mee Cherry Blossem. Ik heb hetzelfde probleem bij films.
Ik heb inderdaad ook gehuild bij Forrest Gump, bij dat stuk dat SPOILER (selecteer): dat hij erachter komt dat hij een zoontje heeft met die vrouw waar hij al zolang mee bevriend is en dan hoort dat ze ziek is. Bah en dan gaat ze nog dood ook. Verschrikkelijk. Vond ik zo erg voor hem.
Ik heb inderdaad ook gehuild bij Forrest Gump, bij dat stuk dat SPOILER (selecteer): dat hij erachter komt dat hij een zoontje heeft met die vrouw waar hij al zolang mee bevriend is en dan hoort dat ze ziek is. Bah en dan gaat ze nog dood ook. Verschrikkelijk. Vond ik zo erg voor hem.
- cherry blossem
- Hoofdrol
- Contacteer:
Ja ik hou van Tom Hanks, ik vind hem een van de beste acteurs!misscongenality schreef:Ik leef helemaal met je mee Cherry Blossem. Ik heb hetzelfde probleem bij films.
oh wat dacht je van road to perdition.. ja ja ook met good ol' Tom.
het eind van die film....

Ik moet zeggen dat ik nooit zou kunnen huilen bij een film, maar wel SOMS een hele dikke brok in je keel....Zoals bij films als "Remember the Titans" of "Schindlers List" .
Er zijn nog wel wat van zulke films waarbij ik dat heb, maar echt huilen, nee...dat niet
Er zijn nog wel wat van zulke films waarbij ik dat heb, maar echt huilen, nee...dat niet

Laatst gewijzigd door Soapy op 21 okt 2004 11:41, 2 keer totaal gewijzigd.