AvP/AvP2 interview Met P Anderson

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
tyler durden
Hoofdrol
Hoofdrol

AvP/AvP2 interview Met P Anderson

Bericht door tyler durden » 27 okt 2004 08:57

ondanks de slechte reviews en waardering ziet het er naar uit dat AvP de alien of pred film gaat worden die het meeste geld heeft opgebracht

AvP 2 zit al in de pijplijn (alien 5 en predator 3 ook overigens)

aangezien fox vooral geintresseerd is in geld.. vrees ik de definitieve nekslag voor beide francises

http://www.empireonline.co.uk/site/feat ... derson.asp
Laatst gewijzigd door tyler durden op 28 okt 2004 07:38, 1 keer totaal gewijzigd.

scher
Bijrol
Bijrol

Bericht door scher » 27 okt 2004 11:18

Pamela Anderson in AvP2!? Oh nee, Paul Anderson :D

User.Reload()
Bijrol
Bijrol

Bericht door User.Reload() » 27 okt 2004 11:41

scher schreef:Pamela Anderson in AvP2!?
Ach, misschien nog niet eens zo'n gek idee. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit dan zo'n sequel die beter is dan het origineel.. :o
Kan toch al bijna niet missen...

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 29 okt 2004 07:19

scher schreef:Pamela Anderson in AvP2!? Oh nee, Paul Anderson :D
Ik dacht ook aan haar! Ik dacht, hoe moet ik dat zien??? Twee aliens die onder haar tieten rustig liggen en er dan uit barsten.

*zucht*

Mooie scene... :lol:

Stok
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Stok » 30 okt 2004 13:48

Hij moet met zijn poten van de franchises afblijven, hij heeft het al genoeg verziekt met de eerste film.

Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mister Pink » 30 okt 2004 16:14

Stok schreef:Hij moet met zijn poten van de franchises afblijven, hij heeft het al genoeg verziekt met de eerste film.
Hij moet gewoon een straatverbod krijgen. Op een minimale afstand van 200 meter bij elke videocamera vandaan blijven.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 30 okt 2004 16:38

Mister Pink schreef:
Stok schreef:Hij moet met zijn poten van de franchises afblijven, hij heeft het al genoeg verziekt met de eerste film.
Hij moet gewoon een straatverbod krijgen. Op een minimale afstand van 200 meter bij elke videocamera vandaan blijven.
En 1500 meter bij de schrijftafel.... }: (RE2, AVP :r) Als je interviews met hem leest denkt hij ook nog dat hij een geweldige cineast is.... :O

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 08 nov 2004 14:56

In de Empire van oktober stond dat hij deze film wilde maken voor het jonge publiek dat opgegroeid is met de comics en games van AVP en niet voor de fans van de oude films.......schande!!

Ondanks dat wil ik m toch graag zien!

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 08 nov 2004 17:52

gollum36 schreef:
Mister Pink schreef:
En 1500 meter bij de schrijftafel.... }: (RE2, AVP :r) Als je interviews met hem leest denkt hij ook nog dat hij een geweldige cineast is.... :O
Zijn jullie ineens ook Hollywood producer's geworden, of regisseurs? Dacht het niet... Dus misschien hebben jullie wel gewoon heel erg slechte smaak dat je de producties die hijn maakt zo crap vinden. Ga er dan ook niet naar kijken, en zit er niet zo over te klagen.

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 08 nov 2004 19:29

Mark schreef:Zijn jullie ineens ook Hollywood producer's geworden, of regisseurs? Dacht het niet... Dus misschien hebben jullie wel gewoon heel erg slechte smaak dat je de producties die hijn maakt zo crap vinden. Ga er dan ook niet naar kijken, en zit er niet zo over te klagen.
Mogen wij geen kritische blik op iets hebben, mogen wij geen fanboys zijn, hebben wij geen recht op klagen? Waarom lees jij onze reactie? Je ziet dan dat wij klagen, waarom reageer je hierop? Als jij dit leest, en vindt het stom/slecht/onbenullig, reageer er niet op, kijk dan maar andere kant op of lees dan maar een topic waarin niet wordt geklaagd...

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 08 nov 2004 19:43

Konami schreef:
Mark schreef:Zijn jullie ineens ook Hollywood producer's geworden, of regisseurs? Dacht het niet... Dus misschien hebben jullie wel gewoon heel erg slechte smaak dat je de producties die hijn maakt zo crap vinden. Ga er dan ook niet naar kijken, en zit er niet zo over te klagen.
Mogen wij geen kritische blik op iets hebben, mogen wij geen fanboys zijn, hebben wij geen recht op klagen? Waarom lees jij onze reactie? Je ziet dan dat wij klagen, waarom reageer je hierop? Als jij dit leest, en vindt het stom/slecht/onbenullig, reageer er niet op, kijk dan maar andere kant op of lees dan maar een topic waarin niet wordt geklaagd...
Dit is wel een heel erg vreemde reactie, gaat alles wel goed met je? Welke kritische blik heb je het ooit over, die van de zogenaamde fanboys, beetje vreemde fans die alleen maar lopen te klagen en een straatverbod willen. Daarom lees ik het topic en reageer erop, ik kan dan wel de andere kant op kijken, maar daar help ik jullie niets mee, snap je?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 08 nov 2004 19:51

Mark schreef:
Konami schreef:
Dit is wel een heel erg vreemde reactie, gaat alles wel goed met je? Welke kritische blik heb je het ooit over, die van de zogenaamde fanboys, beetje vreemde fans die alleen maar lopen te klagen en een straatverbod willen. Daarom lees ik het topic en reageer erop, ik kan dan wel de andere kant op kijken, maar daar help ik jullie niets mee, snap je?
Maar wie je wel helpt, is een raadsel... straatverbod? Waar heb jij het over?

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 08 nov 2004 20:00

Colonel_Kurz schreef:Maar wie je wel helpt, is een raadsel... straatverbod? Waar heb jij het over?
Je gaat hier serieus lopen beweren dat je niet ziet dat het gaat over een straatverbod voor Anderson om van een camera weg te blijven... Moet ik jou ook helpen door het aan te wijzen?

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 08 nov 2004 20:10

Mark schreef:Dit is wel een heel erg vreemde reactie, gaat alles wel goed met je?
Met mij gaat alles heerlijk, ik heb net een toetje gehad. Maar waar ik altijd stont ziek van word is, dat men met een zulk soort opmerkingen komen:
Zijn jullie ineens ook Hollywood producer's geworden, of regisseurs? Dacht het niet... Dus misschien hebben jullie wel gewoon heel erg slechte smaak dat je de producties die hij maakt zo crap vinden.
Lees je eigen tekst eens eerst... Waar slaat dit nou op. Dus, omdat ik geen producent en/of regisseur ben, heb ik een slechte smaak? Wat is volgens jou een goede en slechte smaak? Leg dat eens even uit.
Hmm, lol, haal ik mijn regisseurschaps diploma en dan heb ik eens goeie smaak.... lol
Mark schreef:Welke kritische blik heb je het ooit over, die van de zogenaamde fanboys, beetje vreemde fans die alleen maar lopen te klagen en een straatverbod willen.
Jonge, lees eens goed wat ze zeggen, ten eerste willen ze als fans van Aliens en Predator hun ding beschermen. Ten tweede, het is allemaal lekker overdreven. Dus, je moet het met een korreltje zout nemen.
Mark schreef:Daarom lees ik het topic en reageer erop, ik kan dan wel de andere kant op kijken, maar daar help ik jullie niets mee, snap je?
Sorry, ik kan me niet herinneren hoe jij ons hebt geholpen, met je o zo fantastische reactie.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 08 nov 2004 20:45

Ik zie het ineens ja... goh, wat stom van me, ik zit er heeeeeeelemaal naast. Stoor je niet langer aan mij en ga vooral door met waar je mee bezig was.

Plaats reactie