Ben zelf ook een groot fan van Marantz versterkers; als mijn JVC versterker zijn laatste signaaltje geblazen heeft, zal ik eveneens een Marantz kopen.
Even mezelf quoten... heerlijk!Hans schreef:Het enige wat tegenvalt is de lage hoeveelheid watts en het gebrek aan DTS-ondersteuning.Stingray schreef:En wat betreft die creative set, die heb ik ook gehad een tijd terug! Een prima 5.1 set..
Iets zegt me dat jij vast ook hele dure boxen erbij hebtGalapogos schreef:Receiver: Onkyo TX-DS575X:
(ik heb hem in het zilver)
En dit is de afstandbediening, al zit er bij mij nog een knopje voor de achtergrondsverlichting op.
DVD-speler: Pioneer DV-535:
Televisie: Sony trinitron breedbeeld (70cm geloof ik). Zo'n 100hz flatscreen geval. Geen idee welk type het is.
Nee. Mijn boxen zijnHans schreef:Iets zegt me dat jij vast ook hele dure boxen erbij hebtGalapogos schreef:Receiver: Onkyo TX-DS575X:
(ik heb hem in het zilver)
En dit is de afstandbediening, al zit er bij mij nog een knopje voor de achtergrondsverlichting op.
DVD-speler: Pioneer DV-535:
Televisie: Sony trinitron breedbeeld (70cm geloof ik). Zo'n 100hz flatscreen geval. Geen idee welk type het is.