Computercomplottheorie (leuk Scrabblewoord...)
Wie is er nou schuldig aan de aanwezigheid van spy en adware op jou pc, is dat de maker van die ware of de gebruiker die het er misschien wel onbewust opzet? Nou lijkt me het logisch dat een pc gebruiker niet graag de schuld aan zichzelf geeft, maar om zulke complot theorieen te gaan verzinnen dat gaat wel een beetje ver.
Re: Computercomplottheorie (leuk Scrabblewoord...)
Laat Michael Moore dáár eens een onderzoek naar doen...de anomalie schreef:Kortom: virussen komen gewoon bij Norton, McAfee en Symantec vandaan, en spyware en malware bij Ad-aware en Hijack This. Zo houden ze hun eigen business draaiende, waarbij ze af en toe als afleidingsmanoeuvre een bericht laten publiceren dat in Duitsland een 16-jarige hacker is opgepakt die een virus vanaf zijn kamertje driehoog achter op de servers van de wereld losliet...

- Mister Pink
- Oscar nominatie
Ik krijg de laatste tijd veel mailtjes binnen met het Sober-virus als attachement, terwijl mijn emailadres niet eens als geadresseerde vermeld staat. Toevalig biedt mijn provider ook spam- en viruscontrole op m'n mail als ik een bedrag per maand betaal, waar ze d.m.v. mailtjes reclame voor maken.
"Smells kinda fishy."
"Smells kinda fishy."
Ja, daar heb ik ook last van. En de afzender van die emails is een XS4ALL ip, en ik zit zelf bij Wanadoo. Dus ik vermoed dat al die isp's onder een hoetje spelen en elkaar bestoken met virus emails om zo hun antivirus services te verkopen.Mister Pink schreef:Ik krijg de laatste tijd veel mailtjes binnen met het Sober-virus als attachement, terwijl mijn emailadres niet eens als geadresseerde vermeld staat. Toevalig biedt mijn provider ook spam- en viruscontrole op m'n mail als ik een bedrag per maand betaal, waar ze d.m.v. mailtjes reclame voor maken.
"Smells kinda fishy."
- Touchwood
- Walk of Fame
Kreeg laats tijdens het inloggen hier op FT, tegelijkertijd een virusmelding binnen. (Avast onderschept dit dan wel met loeiende sirenes). Maar vraag me af; what’s that about…
Zou dat iets te maken kunnen hebben met het onderscheppen van cookies of zo? Iemand hier al eerder last van gehad?

Laatst gewijzigd door Touchwood op 25 mei 2006 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- sickboy1984
- Regisseur