MediaMarkt
MediaMarkt
Hier volgen de laatste Media Markt-aanbiedingen die gelden bij alle Media Markt-vestigingen vanaf 2 september2003
Alle dvd's kosten € 9,99 per stuk:
- Changing Lanes
- Charlie's Angels
- Conan the Barbarian (S.E.)
- Entrapment
- Four Weddings and a Funeral
- Godzilla
- Jurassic Park (Collector's Edition)
- K-19
- Mission Impossible 2
- Ocean's Eleven
- Queen of the Damned
- The Cable Guy
- The Good, the Bad and the Ugly
- The Lost World (Collector's Edition)
- The Matrix
- The Thin Red Line
- The Sum of All Fears
- Tomb Raider
- Training Day
Alle dvd's kosten € 9,99 per stuk:
- Changing Lanes
- Charlie's Angels
- Conan the Barbarian (S.E.)
- Entrapment
- Four Weddings and a Funeral
- Godzilla
- Jurassic Park (Collector's Edition)
- K-19
- Mission Impossible 2
- Ocean's Eleven
- Queen of the Damned
- The Cable Guy
- The Good, the Bad and the Ugly
- The Lost World (Collector's Edition)
- The Matrix
- The Thin Red Line
- The Sum of All Fears
- Tomb Raider
- Training Day
Re: Media Markt
Weet je ook tot wanneer deze aanbiedingen gelden?Hans schreef:Hier volgen de laatste Media Markt-aanbiedingen die gelden bij alle Media Markt-vestigingen vanaf 2 september2003
Hmmm das een goeie, je mag verwachten dat de aanbiedingen tijdelijk zijn. Maar in het krantje is niets over een einddatum te vinden.JB schreef:Weet je ook tot wanneer deze aanbiedingen gelden?
Edit: Ah gevonden... langs de zijkant van de voorpagina in het kleinste lettertype dat er te vinden is:
Maximaal 2 weken geldig of zolang de voorraad strekt.
Aanbiedingen zijn 2 weken geldig, of tot zolang de voorraad strekt.Hans schreef:Hmmm das een goeie, je mag verwachten dat de aanbiedingen tijdelijk zijn. Maar in het krantje is niets over een einddatum te vinden.JB schreef:Weet je ook tot wanneer deze aanbiedingen gelden?
(van folder op internet, in die hele kleine lettertjes waar Hans zo'n hekel aan heeft...

Ik had het ook gevondenPieternel schreef:Aanbiedingen zijn 2 weken geldig, of tot zolang de voorraad strekt.
(van folder op internet, in die hele kleine lettertjes waar Hans zo'n hekel aan heeft...)

Hebben we tegelijkertijd zitten zoeken & posten...Hans schreef:Ik had het ook gevondenPieternel schreef:Aanbiedingen zijn 2 weken geldig, of tot zolang de voorraad strekt.
(van folder op internet, in die hele kleine lettertjes waar Hans zo'n hekel aan heeft...)
zie boven...

Dan kunnen ze zich volgens mij (natuurlijk geheel onterecht) heel mooi verstoppen achter het zinnetje:Hans schreef:Gewoon de folder onder hun neus duwen, ze zijn verplicht hem voor 9,99 te verkopen want het staat in de folder.Pieternel schreef:The Matrix hebben ze niet voor 9,99, wel voor 12,99.
(Tenminste, in Almere)
zolang de voorraad strekt...
Het is toch precies dezelfde dvd als die ze voor 9,99 aanbieden?Pieternel schreef:Dan kunnen ze zich volgens mij (natuurlijk geheel onterecht) heel mooi verstoppen achter het zinnetje:Hans schreef:Gewoon de folder onder hun neus duwen, ze zijn verplicht hem voor 9,99 te verkopen want het staat in de folder.Pieternel schreef:The Matrix hebben ze niet voor 9,99, wel voor 12,99.
(Tenminste, in Almere)
zolang de voorraad strekt...
Ze hebben er dus iig nog minstens 1 op voorraad... ik zou het gewoon hard spelen hoor.
Eerst rijlessen....Hans schreef:Tijd voor een lease-auto....Pieternel schreef:Als ik nu terugga, ben ik dat verschil al weer kwijt aan reiskosten...Hans schreef:Het is toch precies dezelfde dvd als die ze voor 9,99 aanbieden?
Ze hebben er dus iig nog minstens 1 op voorraad... ik zou het gewoon hard spelen hoor.

Aanbieding maximaal 1 week geldig, zolang de voorraad strekt:
Daytek DVD-Speler M 700 € 99,-
* Dolby Digital & DTS
* CD, CD-R(W), MP3, Kodak Picture CD, JPEG, SVCD, VCD, MPEG
* Regiovrij
Inclusief de volgende 20 DVD's:
Epicenter
Bella Mafia
The Silencer
The Man Without A Face
Friends & Lovers
Serial Killer