Liefde? Niets meer dan wat feromonen die je neus binnen dringen en zorgen voor wat chemische reacties in je lichaam.Aziez schreef:Gewoon een gevoel dat je hebt, net zoals liefde zeggen ze.
Ja, ik ben een romanticus.
Nee, maar ik luisterde toevallig naar het nummer Starman van David Bowie toen ik dit topic bekeek.Aziez schreef:wat is er?Colonel_Kurz schreef:There’s a starman waiting in the sky
He’d like to come and meet us
But he thinks he’d blow our minds
There’s a starman waiting in the sky
He’s told us not to blow it
Cause he knows it’s all worthwhile
He told me:
Let the children lose it
Let the children use it
Let all the children boogie
ben je stoned ofzo?![]()
Ah, dat zou verklaren waarom ik zo weinig verliefd wordt, mijn neus zit vaak (gedeeltelijk) verstopt.ash_ schreef:Liefde? Niets meer dan wat feromonen die je neus binnen dringen en zorgen voor wat chemische reacties in je lichaam.Aziez schreef:Gewoon een gevoel dat je hebt, net zoals liefde zeggen ze.
Tip: goed zoeken!Colonel_Kurz schreef:Ah, dat zou verklaren waarom ik zo weinig verliefd wordt, mijn neus zit vaak (gedeeltelijk) verstopt.ash_ schreef:Liefde? Niets meer dan wat feromonen die je neus binnen dringen en zorgen voor wat chemische reacties in je lichaam.Aziez schreef:Gewoon een gevoel dat je hebt, net zoals liefde zeggen ze.
In mijn neus?Red schreef:Tip: goed zoeken!Colonel_Kurz schreef:Ah, dat zou verklaren waarom ik zo weinig verliefd wordt, mijn neus zit vaak (gedeeltelijk) verstopt.ash_ schreef: Liefde? Niets meer dan wat feromonen die je neus binnen dringen en zorgen voor wat chemische reacties in je lichaam.
Er zijn er zelfs die beweren dat die twee één en dezelfde persoon/personen zijn...gollum36 schreef:Ach, als men het bestaan van gott niet kan bewijzen, hoe moet het dan met buitenaardse wezens.
erg leuk boekLuciusMalfoy schreef:Er zijn er zelfs die beweren dat die twee één en dezelfde persoon/personen zijn...gollum36 schreef:Ach, als men het bestaan van gott niet kan bewijzen, hoe moet het dan met buitenaardse wezens.
Ho ho wacht eens even. Je zegt zelf dat buitenaars leven nooit uit te sluiten is! waarom zou dat boek dan complete onzin zijn? Tuurlijk omdat het niet bewezen kan worden, geen wetenschappelijke onderbouwing. Maar dat is er ook niet voor buitenaards leven. Hoe kan het dan dat jij het toch niet uitsluit?ruben schreef:erg leuk boekLuciusMalfoy schreef:Er zijn er zelfs die beweren dat die twee één en dezelfde persoon/personen zijn...gollum36 schreef:Ach, als men het bestaan van gott niet kan bewijzen, hoe moet het dan met buitenaardse wezens.Complete onzin, maar erg vermakelijk! Het vervolg is trouwens ook de moeite waard.
uitsluiten doe ik niets...het is echter niet aannemelijk dat deze zaken bestaan. Misschien heb je zoiets als gradaties van aannemelijkheid?Rooster schreef:En het bestaan van de ziel of Hobbits dan? En en... ware liefde?ruben schreef:oeh, wat ben je weer lekker fel. Ik sluit het bestaan van God of geesten ook niet uit hoor
Hobbits bestaan toch? Ze hebben toch een tijd geleden fossielen van een allang uitgestorven kleine mensachtige gevonden, en die soort toen Hobbit genoemd?Rooster schreef:En het bestaan van de ziel of Hobbits dan? En en... ware liefde?ruben schreef:oeh, wat ben je weer lekker fel. Ik sluit het bestaan van God of geesten ook niet uit hoor
Hobbits is een bijnaam zover ik weet. De echte naam is de Flores mens (vernoemd naar de vindplaats van de overblijfselen).Colonel_Kurz schreef:Hobbits bestaan toch? Ze hebben toch een tijd geleden fossielen van een allang uitgestorven kleine mensachtige gevonden, en die soort toen Hobbit genoemd?Rooster schreef:En het bestaan van de ziel of Hobbits dan? En en... ware liefde?ruben schreef:oeh, wat ben je weer lekker fel. Ik sluit het bestaan van God of geesten ook niet uit hoor