hahahagollum36 schreef:een goed kabinet, een stoere premier...etc...etc...

Leuk grapje, maar kijk eens goed in de ogen van een ander, misschien zie je daar iets van de ziel. Trouwens heb jij dan wel een hypofyse of solaris plexus gezien? De hypofyse is uitermate belangrijk, en het solaris plexus? Daar kan je behoorlijk last van hebben als je sensitief genoeg bent.gollum36 schreef:Ik heb wel eens andermans lever gezien....maar andermans ziel?
Het is bijna een titel voor een film Mark 'Het mysterie van de verdwenen meningen", maar zo vind ik het in ieder geval een stuk beter, ja of nee maakt niets uit, alhoewel? Nog een paar stemmen die in meningen veranderen en dan weten we gewoon wat iemand ervan denkt. Verder commentaar is ook niet nodig.Mark schreef:Ja Emperor, een goed idee. Ik kom wel op die seance als ik mijn eigen dooien mag meenemen.
(Heb btw 'ja' gestemd in de poll. Het mysterie van de verdwenen meningen is bijna opgelost. lool)
Reïncarnatie, dus het terugkeren van de ziel in een ander lichaam, dat is gewoon je gelooft erin of niet punt uit. Maar een seance daar moet je wel degelijk in geloven, dat is n.l. het oproepen van geesten van overleden mensen. Tijdens een seance moet er altijd een begeleiding zijn van iemand die er alles van weet, degenen die daar aan mee doen moeten zich helemaal concentreren, en niet aan gewone dingen denken, als er b.v. een paar lui tussen zitten die er een grapje van maken dan gebeurt er waarschijnlijk helemaal niets. Meestal wordt er gebruik gemaakt van een medium die de event. boodschappen ontvangt, en de boodschappen doorgeeft, die zij/hij ontvangt na gestelde vragen van degene die meedoen aan zo'n seance. Wat er precies gebeurt tijdens een seance weet ik niet, en ik wil het ook niet weten. Wèl weet ik dat er dingen kunnen gebeuren waardoor sensitieve mensen (bijzonder gevoelige mensen) hoge koorts kunnen krijgen, en zelfs ziek kunnen worden. Waarom Emperor tijdens zijn eerste seance hard is weggelopen heeft hij niet verteld, maar eigenlijk ben ik daar best wel benieuwd naar. Je loopt n.l. niet zomaar weg! Zelf ben ik wel eens gevlucht uit huizen, en dat was al erg genoeg, en dat terwijl ik voor normale dingen eigenlijk nooit bang ben. Maar erom lachen is niet mogelijk! Al die vreemde ervaringen beginnen met een ijzige kou, en daar is ècht geen lol aan. Wat spiritisten teweeg brengen tijdens seances weet ik niet, of het geesten zijn of dat er bepaalde energiën worden losgemaakt, daar blijf ik buiten, maar goed is het niet. Ik zou er iedereen voor willen waarschuwen, doe er niet aan mee, ga maar gewoon naar een horrorfilm kijken, dat is wel zo verstandig.Mark schreef:Maareh... een seance werkt echt, of alleen maar als je erin gelooft? Eigenlijk net zoiets als bij leven na de dood.
heb ik gedaan. Is gezellig, maar er gebeurt verder niets speciaals hoor. Zowel Stonehenge als Glastonbury zijn vergeven van de New Age hippies. Gezellige boel, maar totaal van de wereld...emperor schreef:[offtopic]ook wil ik een keertje de nacht doorbrengen bij Stonehenge,in Engeland tijdens de Zomerzonnewende bijv