Leukste kleine bijrol/cameo
- Zé Pequeno
- Figurant
- Contacteer:
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Maar het gaat hier om kleine bijrollen of cameo's...WizardOfOss schreef:Twijfelgevalletje, een hoofdrol zou ik het ook niet willen noemen. Maar het maakt ook niets uit, het is hoe dan ook een geweldige rol...mercapto schreef:Ik zou niet durven dat een bijrol te noemenWizardOfOss schreef:- Willem Dafoe in Boondock Saints.![]()
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Euh...een woordje over het hoofd gezien...Colonel_Kurz schreef:Maar het gaat hier om kleine bijrollen of cameo's...WizardOfOss schreef:Twijfelgevalletje, een hoofdrol zou ik het ook niet willen noemen. Maar het maakt ook niets uit, het is hoe dan ook een geweldige rol...mercapto schreef: Ik zou niet durven dat een bijrol te noemen![]()
-
- Regisseur
ash_ schreef:(als is de cameo van Lance Armstrong ook niet te versmaden).

Lance Armstrong: Hey, aren't you Peter La Fleur?
Peter La Fleur: Lance Armstrong!
Lance Armstrong: Ya, that's me. But I'm a big fan of yours.
Peter La Fleur: Really?
Lance Armstrong: Ya, I've been watching the dodgeball tournament on the Ocho. ESPN 8. I just can't get enough of it. Good luck in the tournament. I'm really pulling for you against those jerks from Globo Gym. I think you better hurry up or you're gonna be late.
Peter La Fleur: Uh, actually I decided to quit... Lance.
Lance Armstrong: Quit? You know, once I was thinking of quitting when I was diagnosed with brain, lung and testicular cancer all at the same time. But with the love and support of my friends and family, I got back on the bike and won the Tour de France five times in a row. But I'm sure you have a good reason to quit. So what are you dying of that's keeping you from the finals?
Peter La Fleur: Right now it feels a little bit like... shame.
Lance Armstrong: Well, I guess if a person never quit when the going got tough, they wouldn't anything to regret for the rest of their life. Well good luck to you Peter. I'm sure this decision won't haunt you forever.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Henry Krinkle
- Bijrol
Die is inderdaad leuk. Ook de andere bijrolletjes in die film zijn aardig, vooral die van Tim Robbins als goeroe.ash_ schreef:Dat spreekt zo van zelf dat ik compleet vergeten was om hem te vermeldenColonel_Kurz schreef:Er is er natuurlijk maar een de baas: Bruce Springsteen in High Fidelity. Toch Ash_?
Nog een andere bijrol waar ik erg van kan genieten: Forest Whitaker in The Color Of Money. Geweldig hoe hij daar Newman een koekje van eigen deeg geeft!