Battle of the avatar pictures
dat id had ik ook alRich Art schreef:Mischien een leuk voorstel: Dat we alle winnaars van alle vorige rondes (of alleen 2005) bij elkaar gooien, en daar de ultieme en allermooiste avatar uit kiezen. Of is dat een beste klus?

Btw de nieuwe battle gaat vanavond of anders morgen van start.
Het is nog maar een magere selectie. Ik vind dat er minstens nog 5 rondes moeten zijn zodat er een gevarieerdere keuze is.flip-flop schreef:dat id had ik ook alRich Art schreef:Mischien een leuk voorstel: Dat we alle winnaars van alle vorige rondes (of alleen 2005) bij elkaar gooien, en daar de ultieme en allermooiste avatar uit kiezen. Of is dat een beste klus?, daarom heb ik alle voorgaande winnaars geprobeerd te posten op pagina 1, volgens mij ben ik er geen vergeten, als dat wel zo is kan je dat bij mij melden. Het probleem is alleen dat niet alle plaatjes van de winnaars het meer deden, dus als de mensen in kwestie zijn of haar winnende avatar even opnieuw kunnen posten, dat zou fijn zijn.
Btw de nieuwe battle gaat vanavond of anders morgen van start.
1. 
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
Zonder enige twijfel durf ik te zeggen dat het niveau nog nooit zo hoog is geweest, als ik mijn top 5 opmaak doe ik waarschijnlijk een heleboel avatars te kort.
Even voor de newbs hiero:
Vermeld je top 5 dmv van de nrs te noemen, ik ga namelijk niet nazoeken welk nr een avatar heeft. vermeld ook de allerlelijkste ff.
Lets get ready to rrrrrrrrrrrrrumble

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

Zonder enige twijfel durf ik te zeggen dat het niveau nog nooit zo hoog is geweest, als ik mijn top 5 opmaak doe ik waarschijnlijk een heleboel avatars te kort.
Even voor de newbs hiero:
Vermeld je top 5 dmv van de nrs te noemen, ik ga namelijk niet nazoeken welk nr een avatar heeft. vermeld ook de allerlelijkste ff.
Lets get ready to rrrrrrrrrrrrrumble
7.
Belichting zoals je die ook zo mooi op meesterwerken uit de Gouden Eeuw aantreft.
14.
Het zal vooral de film zijn dat ik deze als tweede kies.
22.
Mooie compositie, mooi kleurgebruik.
12.
Ook een mooie belichting, heeft iets duisters.
17.
De kwaliteit van het plaatje vind ik niet zo, anders was deze wel hoger geeindigd.
Lelijkste:
9.
Het lijkt wel of de man waterpokken heeft ofzo.

14.

22.

12.

17.

Lelijkste:
9.

- me against the world
- Oscar nominatie
21. 
Dit soort avatars vind ik echt mooi
Kleurgebruik, positie...
22.
Net als de filmposter een mooie avatar. Ik vind de border wel wat dik... maar ach...
7.
Mooi... gewoon mooi, belichting is goed (zoals AngelEyes ook al zei) Die puzzelstukjes...
14.
Het heeft wel wat...
18.
Niet veel kleuren maar toch mooi.... het heeft ook wel wat
En de lelijkste vind ik 9

Dit soort avatars vind ik echt mooi

22.

Net als de filmposter een mooie avatar. Ik vind de border wel wat dik... maar ach...
7.

Mooi... gewoon mooi, belichting is goed (zoals AngelEyes ook al zei) Die puzzelstukjes...
14.

Het heeft wel wat...
18.

Niet veel kleuren maar toch mooi.... het heeft ook wel wat
En de lelijkste vind ik 9
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Dirk Diggler
- Filmster
- gielpeeters
- Oscar nominatie