Filmtotaal Shop

Ashwin
Figurant
Figurant

Filmtotaal Shop

Bericht door Ashwin » 16 aug 2005 16:59

Ik had laatst via de website van FIlmtotaal shop Malcolm X besteld met Denzel Washington. Toen de film aankwam bleek dat het de verkeerde dvd was, namelijk een documentaire over Malcolm X. Dus ik heb de dvd teruggestuurd, maar heb nog steeds niet de juiste dvd ontvangen. Ik heb emails verstuurd naar filmtotaal shop, maar die worden dus genegeerd. Ik had ook een briefje erbij gedaan dat het de verkeerde film was enso, maar nog steeds nix van teruggehoord. Het is al 3 weken geleden. Mijn vraag is, heeft iemand ook een keer een andere dvd ontvangen, dan degene die je had besteld, zoja, wat heb je dan gedaan om de juiste dvd te krijgen??? :)

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 16 aug 2005 17:14

Naar welk email-adres heb je die mails verstuurd, en vanaf welk adres? Wij hebben hierover namelijk niks ontvangen, en emails worden absoluut niet genegeerd maar met zorg behandeld.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 16 aug 2005 17:39

Wel op de factuur gekeken, omdat ik niet telkens Peter wil lastig vallen, maar er staat helemaal geen e-mailadres op! In ieder geval heb ik nog steeds de backorder Magnolia niet ontvangen, wat kan ik hier nog meer aan doen?

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 16 aug 2005 20:49

Ann McDunn schreef:Wel op de factuur gekeken, omdat ik niet telkens Peter wil lastig vallen, maar er staat helemaal geen e-mailadres op! In ieder geval heb ik nog steeds de backorder Magnolia niet ontvangen, wat kan ik hier nog meer aan doen?
Hoe lang staat die DVD al in de backorder? Want dat kan soms weken duren.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 17 aug 2005 00:09

ash_ de orderbevestiging heb ik 23 juli ontvangen, en ik heb betaald met Rabodirect, dus het duurt wel lang.

Jedimaster
Filmster
Filmster
Contacteer:

Re: Filmtotaal Shop

Bericht door Jedimaster » 17 aug 2005 08:37

Ashwin schreef:Ik had laatst via de website van FIlmtotaal shop Malcolm X besteld met Denzel Washington. Toen de film aankwam bleek dat het de verkeerde dvd was, namelijk een documentaire over Malcolm X. Dus ik heb de dvd teruggestuurd, maar heb nog steeds niet de juiste dvd ontvangen. Ik heb emails verstuurd naar filmtotaal shop, maar die worden dus genegeerd. Ik had ook een briefje erbij gedaan dat het de verkeerde film was enso, maar nog steeds nix van teruggehoord. Het is al 3 weken geleden. Mijn vraag is, heeft iemand ook een keer een andere dvd ontvangen, dan degene die je had besteld, zoja, wat heb je dan gedaan om de juiste dvd te krijgen??? :)
Ja, dat heb ik gehad. Ik had Citizen Kane SE besteld en ik kreeg Citizen Kane Single Disc. Wat je het beste kan doen is even opbellen naar de filmtotaal DVDshop. Het nummer staat op hun site bij "service" en dan "contact". 023-5405878. Dan krijg je iemand aan de telefoon die het direct voor je gaat uitzoeken.
Hoop dat dit je een beetje helpt.

Ashwin
Figurant
Figurant

Bericht door Ashwin » 17 aug 2005 10:57

Ik had de email verstuurd naar service@movietradingcompany.nl. Ik wist niet of dit de juiste email was, maar aangezien er geen email adres erbij stond, heb ik deze gebruikt. Ik had ook bij de film die ik had teruggestuurd een briefje erbij gedaan. Stond ook op uitgelegd welke film ik had besteld. Als dat nou de verkeerde email adres was, kun je mij dan aub de juiste adres geve Peter, dan stuur ik nog n keer een email.

Jedimaster, thnx voor de tip, kzal ze een opbellen :)

edit:

kheb ze dus gebeld, blijkt dat de dvd niet meer op voorraad is, en dat ik nog moet w8e. :wink:

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 15 sep 2005 11:08

Op de FT webshop staat bij het dule project volgens mij een verkeerde afbeelding, tenzij dit maar 1 film is (2LDK), maar uit de beschrijving haal ik dit niet; die gaat echt over een set.

Dit staat er nu:

http://dvd.filmtotaalshop.nl/home.tpl?c ... how=detail

terwijl de box er zo:

Afbeelding
uitziet.

Als het deze inderdaad is, dan zijn jullie er een aan mij kwijt; want ik wil wel graag dat artwork er ook bij.
Kan iemand van de hoge heren dit nagaan?

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 15 sep 2005 11:34

Ik zal even navraag doen, u hoort van mij.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 17 sep 2005 12:14

Peter schreef:Ik zal even navraag doen, u hoort van mij.
Is het mysterie al opgelost? :wink:

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 04 okt 2005 22:40

Zijn alle acties blijvend?
Want ik zou in de nabije toekomst graag van de 12× Kubrick aanbieding gebruik maken.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 04 okt 2005 22:50

Red schreef:Is het mysterie al opgelost? :wink:
Ik kreeg destijds direct de reactie dat het uitgezocht zou worden, maar heb daar niks meer van gehoord. Je kunt het beste even bellen met de klantenservice ( 023 - 540 58 78 ), dan krijg je direct een medewerker aan de lijn die het voor je uit kan zoeken.
Lumière schreef:Zijn alle acties blijvend?
Nee. Ook al zijn volgens mij alle acties die we gedaan hebben nu nog geldig, ze zullen op een gegeven moment ophouden, alleen is niet bekend wanneer.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 05 okt 2005 16:54

Hopelijk houd die Kubrick-actie nog een 55 daagjes stand :(

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 05 okt 2005 17:38

de acties gaan zeer binnenkort echt per week lopen, dus grijp nu nog een kans als je die ziet.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 06 okt 2005 15:51

Tako schreef:de acties gaan zeer binnenkort echt per week lopen, dus grijp nu nog een kans als je die ziet.
ach dan koop ik die Kubricks allemaal wel apart :)

Plaats reactie