Dat zeg ik: fictie is niet waar, bewijsbaar niet waar.Ann McDunn schreef:JB Miemelaar hoezo is fictie bewezen? Dat is toch een niet op werkelijkheid berustende voorstelling? Miemel ik gewoon maar even mee.
Buitenaards leven: Feit of fabel?
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- hermit elephant
- Regisseur
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Jacq ik heb gezegd mijn fout, maar er staat letterlijk:jacq schreef:Op die zin doelde ze dus niethermit elephant schreef:Niks wazigs aan, dacht ik zo. Gewoon kwestie van goed lezen.JB schreef:...Nou het is geen fictie, want fictie is bewezen niet waar...Toch? Of ben ik nu ook wazig, bazig, etc???
Nou het is geen fictie, want fictie is bewezen niet waar. En die zin kan je tweeledig opvatten, hangt van de klemtoon af, maar ik ga er verder niet op in, JB ook niet, dus dan gaat Hermit toch ten overvloede zeggen dat ik fout zit? Maak er geen punt van, er wordt hier wel vaker slecht gelezen.

- hermit elephant
- Regisseur
D'r is er in dit geval maar een die slecht leest, en dat ben je echt zelf. Niet voor het eerst, maar da's weer een andere kwestie. Zoals JB het schrijft is er maar één uitleg. De uitleg die jij er aan wil geven kan wel, maar dan moet er een komma tussen en een vraagteken achter.Ann McDunn schreef:Jacq ik heb gezegd mijn fout, maar er staat letterlijk:jacq schreef:Op die zin doelde ze dus niethermit elephant schreef: Niks wazigs aan, dacht ik zo. Gewoon kwestie van goed lezen.Toch? Of ben ik nu ook wazig, bazig, etc???
Nou het is geen fictie, want fictie is bewezen niet waar. En die zin kan je tweeledig opvatten, hangt van de klemtoon af, maar ik ga er verder niet op in, JB ook niet, dus dan gaat Hermit toch ten overvloede zeggen dat ik fout zit? Maak er geen punt van, er wordt hier wel vaker slecht gelezen.
..."want fictie is bewezen, niet waar?"...
Dat je toegeeft dat je fout zit is nobel, maar dat wil nog niet zeggen dat je JB kunt verwijten dat hij wazig schrijft.
- sickboy1984
- Regisseur
- hermit elephant
- Regisseur
Ach, overbodig, overbodig... Dan kan 90% van alles wat er op dit forum geschreven wordt wel opgedoekt worden...sickboy1984 schreef:Volgens mij gaat het ann meer om het feit dat ze toegegeven had dat ze fout zat en jb er niet meer over door ging en jij er alsnog (totaal overbodig) een opmerking over moest maken.
Ik vond gewoon echt niet dat JB iets wazigs had geschreven. That's all...
- sickboy1984
- Regisseur
Ok dat overbodig had ik er niet bij hoeven zetten, sorriehermit elephant schreef:Ach, overbodig, overbodig... Dan kan 90% van alles wat er op dit forum geschreven wordt wel opgedoekt worden...sickboy1984 schreef:Volgens mij gaat het ann meer om het feit dat ze toegegeven had dat ze fout zat en jb er niet meer over door ging en jij er alsnog (totaal overbodig) een opmerking over moest maken.
Ik vond gewoon echt niet dat JB iets wazigs had geschreven. That's all...
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Hermit weet je wat, je hebt helemaal gelijk, ik heb het slecht gelezen en dat doe ik wel vaker, maar ik verwijt niemand wat, en zeker JB niet, want zijn Nederlands is prima. Het was maar een opmerking, verwijten doe jij nu wel, maar dat is dan ook weer een andere kwestie. Dat je schrijft het nobel te vinden om toe te geven dat ik fout zat meen je voor geen meter en waarom zou je ook. Dit forum is net het echte leven, als je niet voor mij bent dan ben je tegen mij en dat zal je dan weten ook! Ik vind het verder wel goed zo, wie noemde dit soort dingen ook al weer mierenneuken?hermit elephant schreef:D'r is er in dit geval maar een die slecht leest, en dat ben je echt zelf. Niet voor het eerst, maar da's weer een andere kwestie. Zoals JB het schrijft is er maar één uitleg. De uitleg die jij er aan wil geven kan wel, maar dan moet er een komma tussen en een vraagteken achter.Ann McDunn schreef:Jacq ik heb gezegd mijn fout, maar er staat letterlijk:jacq schreef: Op die zin doelde ze dus nietToch? Of ben ik nu ook wazig, bazig, etc???
..."want fictie is bewezen, niet waar?"...
Dat je toegeeft dat je fout zit is nobel, maar dat wil nog niet zeggen dat je JB kunt verwijten dat hij wazig schrijft.
Sickboy lief van je, want zoals jij het schreef bedoelde ik het ook.

- hermit elephant
- Regisseur
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- hermit elephant
- Regisseur