Hulp bij scriptie en win 2 bioscoop-bonnen
Hulp bij scriptie en win 2 bioscoop-bonnen
Beste Forum lid,
Ik ben Adder1979, ook wel bekend als Evert Zulu, en studeer aan de universiteit van Maastricht. Momenteel ben ik bezig met mijn scriptie en zou daarbij een onderzoek willen doen onder de leden van het Filsmoptv/Filmtotaal forum.
Mijn onderwerp gaat over online interactie; wat mensen drijft om online te communiceren en dan met name op online forums. Om dit te onderzoeken heb ik 100 respondenten nodig. Elke tiende respondent zal twee bioscoop-bonnen ontvangen als dank voor zijn/haar medewerking.
Natuurlijk zal de verzamelde data als vertrouwelijk worden behandeld en verder niet aan derden worden doorgegeven.
Gebruik de onderstaande link om doorgestuurd te worden naar de enquete:
http://www11.fdewb.unimaas.nl/nq.cfm?q= ... 30a09da46e
Bij voorbaat dank,
Evert Zulu
Ik ben Adder1979, ook wel bekend als Evert Zulu, en studeer aan de universiteit van Maastricht. Momenteel ben ik bezig met mijn scriptie en zou daarbij een onderzoek willen doen onder de leden van het Filsmoptv/Filmtotaal forum.
Mijn onderwerp gaat over online interactie; wat mensen drijft om online te communiceren en dan met name op online forums. Om dit te onderzoeken heb ik 100 respondenten nodig. Elke tiende respondent zal twee bioscoop-bonnen ontvangen als dank voor zijn/haar medewerking.
Natuurlijk zal de verzamelde data als vertrouwelijk worden behandeld en verder niet aan derden worden doorgegeven.
Gebruik de onderstaande link om doorgestuurd te worden naar de enquete:
http://www11.fdewb.unimaas.nl/nq.cfm?q= ... 30a09da46e
Bij voorbaat dank,
Evert Zulu
- sickboy1984
- Regisseur
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik had niet verwacht zo snel al ophef te veroorzaken. Ik zal maar vast wat vragen beantwoorden die nu al gesteld zijn.
De uitkomsten van het onderzoek zijn niet nu al bekend, als dat wel het geval was dan zou er geen onderzoek hoeven plaatsvinden.
Mijn nick adder1979 is afgeleid van Blackadder.
Over mijn achternaam, ik ben half Nederlands half Zambiaans. Vandaar Evert Zulu (de achternaam Zulu is veel voorkomend in Zuidelijk Afrika, net zoiets als Jansen in Nederland).
Iedere 10e respondent krijgt inderdaad twee bioscoop-bonnen. Mijn scriptie-begeleidster test middels mijn enquete een nieuwe variabele die zij heeft ontwikkeld. Dit heeft als gevolg dat mijn scriptie door de Universiteit van Maastricht wordt gesponsored.
Elke 10e respondent krijgt een personal message van mij waarin hij/zij aangeeft waar ik de bonnen naartoe moet sturen. Maar hiervoor heb ik wel je nick nodig.
Hopelijk heb ik bij deze jullie vragen beantwoord.
De uitkomsten van het onderzoek zijn niet nu al bekend, als dat wel het geval was dan zou er geen onderzoek hoeven plaatsvinden.
Mijn nick adder1979 is afgeleid van Blackadder.
Over mijn achternaam, ik ben half Nederlands half Zambiaans. Vandaar Evert Zulu (de achternaam Zulu is veel voorkomend in Zuidelijk Afrika, net zoiets als Jansen in Nederland).
Iedere 10e respondent krijgt inderdaad twee bioscoop-bonnen. Mijn scriptie-begeleidster test middels mijn enquete een nieuwe variabele die zij heeft ontwikkeld. Dit heeft als gevolg dat mijn scriptie door de Universiteit van Maastricht wordt gesponsored.
Elke 10e respondent krijgt een personal message van mij waarin hij/zij aangeeft waar ik de bonnen naartoe moet sturen. Maar hiervoor heb ik wel je nick nodig.
Hopelijk heb ik bij deze jullie vragen beantwoord.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Adder1979 hopenlijk heb je je niet al te veel aangetrokken van onze geintjes, het is niet zo erg als het lijkt hoor. Overigens vind ik Zulu heel wat leuker klinken dan Jansen, alleen moet ik er even niet aan denken dat Shaka nu van zijn achternaam Jansen heet
, veel succes met je onderzoek, er zijn er al een aantal die je enguête hebben ingevuld, en er komen er vast meer.

- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
-
- Regisseur