Welke boeken en dvd's?sickboy1984 schreef:van de sint dit jaar:
9 dvd's geloof ik
Luchtje (hugo Boss soul)
2 boeken
Douchegel
Sinterklaas/Kerst cadeau's
die james bond box is volgens mij al dubbel zo duur als al mijn ceadeau's bij elkaar. En volgens de gedichten van de goed heiligman was ik nog wel zo ontzettend lief geweest... Lucius, wat heb je allemaal moeten doen voor die JB-blikgollum36 schreef:Hè bah, dacht ik dat ik veel had gekregen...krijgen andere mensen de Godfather en James Bond....![]()

- sickboy1984
- Regisseur
Oh ja sorrie, ik had het ook al geplaats bij wat is je laatste dvd, maar het waren deze dvd's (trouwens meer dan 9)gollum36 schreef:Welke boeken en dvd's?sickboy1984 schreef:van de sint dit jaar:
9 dvd's geloof ik
Luchtje (hugo Boss soul)
2 boeken
Douchegel
Raging bull
The believer
The motorcycle Diaries
Tears of the sun
Wallace & Gromit, illegale versie van mn zus uit amerika, ziet er wel origineel uit, het is dat ik weet dat die nog niet uit is, anders had ik het niet gezien
about a boy
bonnie and clyde
12 monkeys
underworld
cabin feaver
american history x (had m al, maar na uitlenen nooit meer teruggezien)
cube
Niet allemaal toppers en op een enkeling na ben ik er heel blij mee.
de boeken waren triomf van de zon (wilbur smith) en de voorzitter (kan nu niet op de schrijver zijn naam komen

-
- Regisseur
Een jaar lang iedere dag je borg leegeten, op tijd en zonder zeuren naar bed,Calva schreef: Lucius, wat heb je allemaal moeten doen voor die JB-blik
lief zijn voor je grote broer en zusje, goede cijfers op school, geen grote mond en altijd netjes op tijd voor het donker thuis zijn...
En een hele lieve vader hebben (mijn broer heeft overigens dezelfde gekregen gisteren, dus vaderlief was idd erg goed bezig.)
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Hij blijft leuk..net als die overige Sint-filmpjes die elk jaar weer op tv komen.Ann McDunn schreef:Sinterklaas zijn valt wel, maar niet mee.
http://www.onzin.com/index.php?p=view&t=video&id=675

Mijn vader ligt telkes weer in een deuk..
Sinterklaas cadeau
Ik ben zo bar slecht in cadeautjes verzinnen. Ik begin er altijd maar erg vroeg mee zodat ik alle tijd heb om erover na te denken. Wat koop ik voor mijn 49 jarige moeder voor sinterklaas? Heeft geen specifieke hobbies maar houdt wel van mode.
Kan er niet iets van een sinterklaascadeauideeentopic komen? Dat zou echt top zijn
Kan er niet iets van een sinterklaascadeauideeentopic komen? Dat zou echt top zijn

- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Re: Sinterklaas cadeau
Daarom geef ik meestal een cadeaubon van het een of ander. Kunnen ze zelf wat uitkiezen.
(ik krijg meestal in zo'n geval een FRS cadeaukaartje ofzo, heel vervelend
)
(ik krijg meestal in zo'n geval een FRS cadeaukaartje ofzo, heel vervelend