Ik ben erg beniewd naar jullie favoriete live-acts, jullie mening over live-muziek enzovoort enzovoort

Foo Fighters zijn inderdaad erg cool, 'n paar vrienden van me gaan er 29 januari in Brussel naartoe en iemand anders met z'n broer 2 dagen erna in Amsterdam: Jaloers!!!Zeurdoos schreef:Foo Fighters (krijgt het publiek 200% mee)
- Band zonder banaan (toch ooit een keer meegemaakt hebben!)
Een vriend van me was er in Duitsland naartoe geweest en die vond het eigenlijk niet zo geweldig: in 3 kwartier raggelden ze alle nummers van het album af en toen gingen ze weer. Het voorprogramma wat ze toen hadden (Rufus Rainwright) was een ware hel. Maarja is natuurlijk altijd persoonlijkellie schreef:Het concert van Keane was voor mij iets heel bijzonders
Rufus Wainwright een hel? Man, die zanger is meesterlijk!renzo schreef:Foo Fighters zijn inderdaad erg cool, 'n paar vrienden van me gaan er 29 januari in Brussel naartoe en iemand anders met z'n broer 2 dagen erna in Amsterdam: Jaloers!!!Zeurdoos schreef:Foo Fighters (krijgt het publiek 200% mee)
- Band zonder banaan (toch ooit een keer meegemaakt hebben!)![]()
En Band zonder banaan...tjahHier in Limburg hebben we zoiets als Janse Bagge Bend: een groot boeren festijn, maar opzich wel lachen om 's mee te maken (of 2 keer
).
Een vriend van me was er in Duitsland naartoe geweest en die vond het eigenlijk niet zo geweldig: in 3 kwartier raggelden ze alle nummers van het album af en toen gingen ze weer. Het voorprogramma wat ze toen hadden (Rufus Rainwright) was een ware hel. Maarja is natuurlijk altijd persoonlijkellie schreef:Het concert van Keane was voor mij iets heel bijzonders