Goed. Was het niet vlak voor 31/12 dat de battle zelf maar een dag of drie duurde? Want dat vind ik eigenlijk een beter plan. Één week posten(mogelijk minder), en dan een dag of 3, 4 lijstjes posten.PUMA schreef:Top idee!Lumière schreef:Ik wilde eigenlijk de battle minimaal een week laten duren, maar als iedereen het ermee eens is wil ik morgen ook wel de uitslag posten. Al mijn toetsen zijn uitgesteld, dus tijd genoeg dit keer.Jusjuh schreef:En de bekende vraag keert weer terug: wanneer kunnen we de uitslag verwachten?
Battle of the avatar pictures
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- Il Padrino
- Regisseur
- Contacteer:
No freakin' way! Mijn pc loopt voor de tweede maal dit jaar vast tijdens het tellen. Ik kan dit keer dus geen mooi lijstje posten, en heb ook geen tijd om een nieuwe lijst in elkaar te knutselen.
Wat ik jullie uit het hoofd kan vertellen:
Op de eerste plaats is geëindigd: WizardOfOss met 61 punten!
Op de tweede plaats is geëindigd: Lumiëre met 56 punten.
En tot lelijkste avatar is verkozen: the catfishman met 6 stemmen!
Gefeliciteerd WizardOfOss, een biertje wacht voor jou in de Lemming!
En ook gefeliciteerd the catfishman, natuurlijk. Voor jou wacht ook een biertje.
Wat ik jullie uit het hoofd kan vertellen:
Op de eerste plaats is geëindigd: WizardOfOss met 61 punten!
Op de tweede plaats is geëindigd: Lumiëre met 56 punten.
En tot lelijkste avatar is verkozen: the catfishman met 6 stemmen!
Gefeliciteerd WizardOfOss, een biertje wacht voor jou in de Lemming!
En ook gefeliciteerd the catfishman, natuurlijk. Voor jou wacht ook een biertje.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik ben er zelf anders behoorlijk verbaast over dat ik gewonnen heb, of beter gezegd: dat ik zoveel stemmen heb gekregen. Ik vond het persoonlijk een zeer geslaagde avatar, maar had absoluut niet verwacht hiermee een rol van betekenis te zullen spelen.Ann McDunn schreef:Wizard gefeliciteerd! Maar het zat er ook dik in.![]()
Maar bedankt allemaal, er staat voor iedereen een biertje klaar in de Lemming!