De haai? Of bedoel je Bruce Miller? Die heeft in ieder geval niet zo'n kek brilletje. Bruce Cockburn is juist, een Canadees dus.gollum36 schreef:Ik dacht eerst dat het de haai uit Jaws was...
Battle of the avatar pictures
Ah, genoemd naar Bruce Ramer, Spielberg's advocaat, en dus niet naar Bruce Millergollum36 schreef:De haai staat ook wel bekend als Bruce... vandaar.hadiederk schreef:De haai? Of bedoel je Bruce Miller? Die heeft in ieder geval niet zo'n kek brilletje. Bruce Cockburn is juist, een Canadees dus.gollum36 schreef:Ik dacht eerst dat het de haai uit Jaws was...
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Toetsweek, en aangezien er opeens weer volop avatars gepost werden heb ik het een weekje opgeschoven. Maar hij komt eraan, vandaag heb ik tijd in overvloed!Jusjuh schreef:Lumiere is volgens mij al wat langer weg? Of een stuk minder actief?Megalomaniac schreef:Ik wil niet zeuren, maar wanneer beginnen we weer?
-Battle #6 van 2006, is vanaf nu gestart-
De lijst met kandidaten
PUMA
Jusjuh
Meszahline
Ann McDunn
dannyB
Evertje
stijn
ErikSchierboom
gollum36
Maatman
Eligius
Red
Lumière
Megalomaniac
HAL.
Yakavetta
emperor
AngelEyes
Rooster
Colonel_Kurz
renzo
hadiederk
WizardOfOss
MrMono
ElChivo
Darko
algemene regels:
- de avatars dienen 80 x 80 pixels te zijn, of van een kleiner formaat,
- er mag slechts één avatar per deelnemer gepost worden per battle,
- Vereeuwig je plaatje! Link jouw avatar vanaf een goede betrouwbare host waar het wisselen van avatar niet uitmaakt, dus bij voorkeur niet via FT. Tips: ImageShack; PhotoBucket
- er mag niet meerdere malen meegedaan worden met dezelfde avatar,
- er kunnen gedurende ongeveer een week avatars ingestuurd worden, en de battle zal tevens ongeveer een week duren, vervolgens wordt de eindscore gepost en zal de winnaar bekend gemaakt worden.
- doet de avatar het niet of is er onduidelijkheid, dan is dat je eigen probleem.
stemregels:
- er worden vijf stemmen uitgebracht, in de volgorde van positie 1 naar 5,
- elke nummer 1 is goed voor 5 punten, elke nummer 2 voor 4, etc.,
- in je lijst dienen de vijf namen van de deelnemers waar jij op stemt zichtbaar te zijn, is dit niet het geval, dan worden de stemmen niet geteld. * is enkel het plaatje zichtbaar, dan worden de stemmen niet geteld,
- er mag één stem worden uitgebracht voor de lelijkste avatar, deze stemmen zullen apart verrekend worden,
De lijst met kandidaten
PUMA

Jusjuh

Meszahline

Ann McDunn

dannyB

Evertje

stijn

ErikSchierboom

gollum36

Maatman

Eligius

Red

Lumière

Megalomaniac

HAL.

Yakavetta

emperor

AngelEyes

Rooster

Colonel_Kurz

renzo

hadiederk

WizardOfOss

MrMono

ElChivo

Darko

algemene regels:
- de avatars dienen 80 x 80 pixels te zijn, of van een kleiner formaat,
- er mag slechts één avatar per deelnemer gepost worden per battle,
- Vereeuwig je plaatje! Link jouw avatar vanaf een goede betrouwbare host waar het wisselen van avatar niet uitmaakt, dus bij voorkeur niet via FT. Tips: ImageShack; PhotoBucket
- er mag niet meerdere malen meegedaan worden met dezelfde avatar,
- er kunnen gedurende ongeveer een week avatars ingestuurd worden, en de battle zal tevens ongeveer een week duren, vervolgens wordt de eindscore gepost en zal de winnaar bekend gemaakt worden.
- doet de avatar het niet of is er onduidelijkheid, dan is dat je eigen probleem.
stemregels:
- er worden vijf stemmen uitgebracht, in de volgorde van positie 1 naar 5,
- elke nummer 1 is goed voor 5 punten, elke nummer 2 voor 4, etc.,
- in je lijst dienen de vijf namen van de deelnemers waar jij op stemt zichtbaar te zijn, is dit niet het geval, dan worden de stemmen niet geteld. * is enkel het plaatje zichtbaar, dan worden de stemmen niet geteld,
- er mag één stem worden uitgebracht voor de lelijkste avatar, deze stemmen zullen apart verrekend worden,
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer: