FilmTotaal Tour Pool 2006
FilmTotaal Tour Pool 2006
Het is weer bijna zo ver. Nog een paar dagen en de Tour de France 2006 gaat van start. Natuurlijk is er ook dit jaar weer een FilmTotaal tour pool. Deze is net als verleden jaar op tourploeg.nl te vinden en wel via de link: http://www.tourploeg.nl/n.html?g=2326&s=d65bb617
Hoe werkt het?
Simpel. Meld je aan op tourploeg.nl (deelnemers van verleden jaar moeten zich opnieuw inschrijven). Wanneer je je via bovenstaande link hebt opgegeven voor de FilmTotaal tour pool, dien je 12 renners te kiezen die het volgens jou goed gaan doen. Meer informatie over de puntentelling vind je hier.
LET OP: we zijn wat laat met de tour pool dit jaar. Je moet je voor 1 juli 12:00u hebben ingeschreven en je renners gekozen hebben. Het is niet veel werk dus een probleem moet dit niet zijn.
Veel plezier!
Hoe werkt het?
Simpel. Meld je aan op tourploeg.nl (deelnemers van verleden jaar moeten zich opnieuw inschrijven). Wanneer je je via bovenstaande link hebt opgegeven voor de FilmTotaal tour pool, dien je 12 renners te kiezen die het volgens jou goed gaan doen. Meer informatie over de puntentelling vind je hier.
LET OP: we zijn wat laat met de tour pool dit jaar. Je moet je voor 1 juli 12:00u hebben ingeschreven en je renners gekozen hebben. Het is niet veel werk dus een probleem moet dit niet zijn.
Veel plezier!
- sickboy1984
- Regisseur
- sickboy1984
- Regisseur
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- sickboy1984
- Regisseur
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- Il Padrino
- Regisseur
- Contacteer:
Ik heb me ook weer ingeschreven, het maakt de tour toch een stuk spannender. Wel hoop ik wel wat beter te presteren dan vorig jaar. Alleen volg ik het wielrennen niet zo op de voet, zodat ik nu met een shortist van zo'n 20 namen zit, niet wetende wie echt in vorm zullen zijn. Ach, we zien wel, ik heb er in ieder geval zin in.
- hermit elephant
- Regisseur
- Il Padrino
- Regisseur
- Contacteer:
- sickboy1984
- Regisseur
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
Ik lees net dit: Astana geweerd van ploegenpresentatie Toursickboy1984 schreef:Ik twijfel over vino, als die niet meedoet ben je gelijk mooi de lul
Gokje, maar ik denk niet dat ze dit jaar mee mogen doen, vrijdag weten we blijkbaar meer.
Gaat lekker, herken maar 1 naam, Hincapie. Nog 11 te gaan, wat komt me nog meer bekend voor.
David Lopez - Jennifer Lopez
Fred Rodriguez - Michelle Rodriguez
Jens Voigt - Jon Voight
Erik Dekker - Daphne Dekkers
David Arroyo Duran - Duran Duran
Jean Mercado - Mercapto
Sébastien Joly - Angelina Jolie
Ivan Basso - uit nummertje van brainpower
Axel Merckx - Axel Rose
Beat Zberg - klinkt geinig
Oscar Sevilla - Oscars, winnaartje dus
Hmmmm..... waar staan die gasten die jullie geselecteerd hebben, ik heb ineens het gevoel dat ik mezelf enorm voor lul zet....
David Lopez - Jennifer Lopez
Fred Rodriguez - Michelle Rodriguez
Jens Voigt - Jon Voight
Erik Dekker - Daphne Dekkers
David Arroyo Duran - Duran Duran
Jean Mercado - Mercapto
Sébastien Joly - Angelina Jolie
Ivan Basso - uit nummertje van brainpower
Axel Merckx - Axel Rose
Beat Zberg - klinkt geinig
Oscar Sevilla - Oscars, winnaartje dus
Hmmmm..... waar staan die gasten die jullie geselecteerd hebben, ik heb ineens het gevoel dat ik mezelf enorm voor lul zet....