Ook lekker makkelijk: doen alsof ik alleen maar aan het schelden ben geslagen en niks inhoudelijks heb gezegd. Feit blijft dat ik heel specifiek op jouw woorden aangaande Ayaan Hirsi Ali ben ingegaan, en dat jij in je allesbehalve inhoudelijke reactie alleen maar met irrelevante details bent komen aanzetten, om aan te tonen dat je boven iedere morele verdenking staat. Ga dan inderdaad ook maar boven deze discussie staan, dan kun je de inhoud ervan makkelijker wegwuiven.Ann McDunn schreef:Kenji/Bolo en hermit dat jullie er nog steeds zoveel woorden aan besteden, wat ik van gisteravond af over mezelf heb gelezen is wel genoeg. Ik wil me niet verlagen tot jullie peil, je schreef toch zelf dat je het woordelijk met hermit eens was? Of heb ik dat ook weer niet goed begrepen? Een wedstrijd in morele superiotiteit ga en wil ik er niet van maken, hoe zou ik dat kunnen winnen van mannen waarvan de een grof uit de hoek komt en scheldt en een ander die je toch al uitmaakt voor een dom mens. Jullie doen maar ik vind het wel goed zo. Amen.
Ik durf te wedden dat je je intussen nog niet één keer hebt afgevraagd of jouw uitspraken over Ayaan wel terecht zijn geweest. Hoeft ook niet natuurlijk, jij kunt jezelf immers altijd recht aankijken in de spiegel?
Ik moet toegeven: mij lukt dat niet altijd, ik sta vaak genoeg met het schaamrood op mijn kaken. Maar dat komt alleen maar doordat ik beter kijk.