Hirsi Ali
-
- Regisseur
Sinds wanneer gaat Eligius er vandoor met mijn woorden?!?Ann McDunn schreef:dat wordt door Eligius eerdaags afgezaagd en weggeduwd

Geeft niet hoor Ann, het zal de leeftijd zijn...
De zeilboot van de papa ligt momenteel in Huizen. Naar het eerste ordentelijke stukje water wordt dat een flink end klunen als het hele IJsselmeer droog gaat...Jusjuh schreef:Leg gewoon het hele Ijselmeer droog. Ruimte zat. Dan worden die vissers maar lekker boer.
Idd, ik heb nooit gezegd dat friesland er niet bij mag horen...daarnaast, ik wil ze er juist graag bij als de fabels waar blijken te zijn...LuciusMalfoy schreef:Sinds wanneer gaat Eligius er vandoor met mijn woorden?!?Ann McDunn schreef:dat wordt door Eligius eerdaags afgezaagd en weggeduwd![]()
Geeft niet hoor Ann, het zal de leeftijd zijn...

- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Chrissus schreef:Friesland en die eilanden mogen mooi blijven.
Verder ergens wel blij met een missionair kabinet. Volgende keer stemmen... ik weet het nog niet. Links denk ik.
*edit*
Natuurlijk zou ik stemmen op de Tilburgse.... exportpartij.
die partei, die partei
exportieren sollen wij

Ik heb al met haar rond de tafel gezeten, ik ga campagneleider voor die Partei worden. Dat worden dus veel parades met grote praalwagens waarop men de Charleston danst op Mardi-Gras jazz in Rio de Janeiro carnavals-kleding. En nu nog propagandaposters maken waarop Fraulein Bakker de hand van Heider schudt hegollum36 schreef:Chrissus schreef:Friesland en die eilanden mogen mooi blijven.
Verder ergens wel blij met een missionair kabinet. Volgende keer stemmen... ik weet het nog niet. Links denk ik.
*edit*
Natuurlijk zou ik stemmen op de Tilburgse.... exportpartij.
die partei, die partei
exportieren sollen wijMet Fraulein Bakker aan het stuuur!