Geen idee of ik dit moet geloven, maar erg leuk dat ze er de wereld mee kunnen opblazen

off-topic: geweldige serie was dat, daar werd ik zondag ochtend gewoon voor wakkeroT schreef:Interessant, doet me denken aan de serie Sliders waar ik vroeger geregeld naar keek.
Daarom denk ik ook dat de kans veel groter is dan ze zeggenKlefbeer schreef:Ze gaan er vanuit dat ze dat niet kunnen, de wereld vernietigen. Ze houden alleen een slag om de arm (1 op 10 tot de macht 40), want je weet maar nooit met al die bizarre speculatieve hoogenergetische natuurkundige experimenten.
Geen idee hoe ze die 'kans' hebben kunnen uitrekenen trouwens, aangezien a) de wereld nog nooit eerder vernietigd is en b) dit experiment nog nooit eerder gedaan is.
Ach, we zullen het uiteindelijk toch nooit weten.Toob schreef:Daarom denk ik ook dat de kans veel groter is dan ze zeggenKlefbeer schreef:Ze gaan er vanuit dat ze dat niet kunnen, de wereld vernietigen. Ze houden alleen een slag om de arm (1 op 10 tot de macht 40), want je weet maar nooit met al die bizarre speculatieve hoogenergetische natuurkundige experimenten.
Geen idee hoe ze die 'kans' hebben kunnen uitrekenen trouwens, aangezien a) de wereld nog nooit eerder vernietigd is en b) dit experiment nog nooit eerder gedaan is.
Doemdenker!!!Toob schreef:Daarom denk ik ook dat de kans veel groter is dan ze zeggen