Waarschuwingen op verpakkingen
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Volgens mij heeft daar eens een stukje over in de krant gestaan, ook over dieren in wasmachines en droogtrommels. Overigens staat er op capsules van de apotheek altijd - heel innemen - toen ik vroeg wie er zo dom zou zijn om dat ding kapot te maken zeiden ze bij de apotheek dat het vaak gebeurde! Soms zijn waarschuwingen dus toch nuttig vooral voor de sufferds onder ons, gelukkig hoor ik daar nog net niet bij. 

Ik heb thuis een op afstand bestuurbare modelhelikopter waarbij met grote letters op de doos en in het boekje staat dat je deze vooral NIET buiten mag gebruiken, maar alleen in afgeschermde binnenruimtes. Ik vraag me af of ze zelf weleens geprobeerd hebben om met een helikopter in een huiskamer te vliegen, magoed.
Gebeurt. Het is zelfs een keer gebeurt dat een vrouw de fabrikant heeft aangeklaagd omdat haar puppy doodging toen ze hem wou drogen. In de magnetron. Overigens is er een dergelijk verhaal in de roulatie die een Baby als onderwerp heeft, maar dat is vrijwel zeker een broodje aap.Vleeshaak schreef:In de handleiding van mijn nieuwe combi magnetron staat dat ik geen huisdieren in dat ding moet doen, omdat dat gevaarlijk voor ze is...
Zouden mensen dat echt hebben gedaan?
-
- Regisseur