De Klaagmuur
Klinkt misschien stom, maar sinds ik dit las heb ik er regelmatig aan moeten denken.dh schreef:...Ik wil even klagen over mijn directeur die momenteel een technisch faillisement heeft aangevraagd voor een BV'tje (uit deze bv komt mijn loon)
Hierdoor zit ik nu al 6 weken zonder centen en heb ik kans dat ik vanmiddag ook zonder baan zit!!!!!....
Staat alles er nog zo somber voor dh?
ruben schreef:hoe krijg je dat voor elkaar?Bolo schreef:Godverdomme...m'n DVD-speler is naar de haaien...

-
- Filmster
- Contacteer:
Contactspray bij het aan en uitknopje spuiten?Bolo schreef:ruben schreef:hoe krijg je dat voor elkaar?Bolo schreef:Godverdomme...m'n DVD-speler is naar de haaien...
Geen idee...ik had hem net schoongemaakt met mijn hogedrukspuit en hem een boterham met pindakaas gevoerd, toen hij ineens dienst weigerde. Nu springt 'ie de hele tijd in en uit de standby-modus, en ik kan het niet onderbreken door op welk knopje dan ook te drukken.
of hard op beuken, dat helpt ook nog welTycoon schreef:Contactspray bij het aan en uitknopje spuiten?Bolo schreef:ruben schreef:hoe krijg je dat voor elkaar?Geen idee...ik had hem net schoongemaakt met mijn hogedrukspuit en hem een boterham met pindakaas gevoerd, toen hij ineens dienst weigerde. Nu springt 'ie de hele tijd in en uit de standby-modus, en ik kan het niet onderbreken door op welk knopje dan ook te drukken.
-
- Filmster
- Contacteer:
Natuurlijk, De Arnold Schwarzenegger methode!ruben schreef:of hard op beuken, dat helpt ook nog welTycoon schreef:Contactspray bij het aan en uitknopje spuiten?Bolo schreef:Geen idee...ik had hem net schoongemaakt met mijn hogedrukspuit en hem een boterham met pindakaas gevoerd, toen hij ineens dienst weigerde. Nu springt 'ie de hele tijd in en uit de standby-modus, en ik kan het niet onderbreken door op welk knopje dan ook te drukken.
Tycoon schreef:Natuurlijk, De Arnold Schwarzenegger methode!ruben schreef:of hard op beuken, dat helpt ook nog welTycoon schreef:Contactspray bij het aan en uitknopje spuiten?

Ach, misschien is het gewoon tijd voor een nieuwe. Deze kreeg ik gratis bij een telefoonabonnement.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Je gebruikt Windows neem ik aan? Gewoon backups maken van je belangrijke data, harddisk formatteren en Windows overnieuw installeren. Maakt vaak een wereld van verschilZeurdoos schreef:Mijn computer loopt nu om de 10 minuten vast en is nu écht schroothoop-waardig. Dus mocht ik een paar weken niet hier zijn, blame my computer

Of het kan natuurlijk ook zijn dat je computer constant oververhit raakt...
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Heb ik ook gehad, 3 keer laten repareren voordat uiteindelijk de buurman in één oogopslag zag dat de geheugenchips waren doorgebrand... (Bleek dat de reparateur de computer telkens controleerde als 'ie 'm nog open had staanash_ schreef:Of het kan natuurlijk ook zijn dat je computer constant oververhit raakt...