Had ik nog een leuke film bij ANW over gezien. Dat het uiteindelijk zou zorgen dat de verschillen tussen de rijke en arme landen daardoor gigantisch groot kunnen zijn omdat "wij" het geld hebben om de perfecte mensen te maken etc.Bukowski schreef:Ik denk dat de grootste invloed op ons leven in de nabije toekomst zal komen van de ontwikkelingen op het gebied van Genetic Engenering.
Vernieuwende uitvindingen
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
Waarom maken we dan niet de 'perfecte' slaven? Dit doet me zo erg aan Blade Runner denken.PUMA schreef:Had ik nog een leuke film bij ANW over gezien. Dat het uiteindelijk zou zorgen dat de verschillen tussen de rijke en arme landen daardoor gigantisch groot kunnen zijn omdat "wij" het geld hebben om de perfecte mensen te maken etc.Bukowski schreef:Ik denk dat de grootste invloed op ons leven in de nabije toekomst zal komen van de ontwikkelingen op het gebied van Genetic Engenering.
- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
Erg toepasselijk: http://tweakers.net/nieuws/46691/Bedrij ... markt.html
In de toekomst hoeven we onze luie stoel niet meer uit en bedienen we alles met onze gedachten... Ik huiver al bij de gedachte!
In de toekomst hoeven we onze luie stoel niet meer uit en bedienen we alles met onze gedachten... Ik huiver al bij de gedachte!

- Zombie
- Filmster
Re: Vernieuwende uitvindingen
Ach, als wij dat niet zouden doen, reden wij nog in auto's uit 1900emperor schreef:Het lijkt er nu meer op dat men alleen nog maar bezig is verder te borduren op bestaande bronnen,en bestaande uitvindingen verder te “perfectioneren”.

of hadden wij nog zwart wit televisie, lp's etc...

Zombie schreef:Ach, als wij dat niet zouden doen, reden wij nog in auto's uit 1900emperor schreef:Het lijkt er nu meer op dat men alleen nog maar bezig is verder te borduren op bestaande bronnen,en bestaande uitvindingen verder te “perfectioneren”.![]()
of hadden wij nog zwart wit televisie, lp's etc...
Waar ikzelf weinig problemen mee zou hebben

..laat ik er daar een aantal honderden van hebben..en ze afspelen op een "ouderwetse" platenspeler..(wel een Transrotor Fat Bob S) die menigeen moderne CD-speler eruit speelt..Zombie schreef:, lp's etc...