Films die (weer) eens op tv uitgezonden moeten worden !
The Langoliers (1995)
ik weet et et is een serie maar hij was in 1995 op tv (op de dinsdag / veronica) ik kan het me nog heel goed herrinneren.
ik mocht het toen niet kijken van mijn moeder omdat het te laat op tv kwam (het begon om 23 uur tot 00 uur)
dus had ik em maar voor de helft gezien
het zou leuk zijn als ze em weer is zouden uitzenden
ik weet et et is een serie maar hij was in 1995 op tv (op de dinsdag / veronica) ik kan het me nog heel goed herrinneren.
ik mocht het toen niet kijken van mijn moeder omdat het te laat op tv kwam (het begon om 23 uur tot 00 uur)

dus had ik em maar voor de helft gezien
het zou leuk zijn als ze em weer is zouden uitzenden
-
- Hoofdrol
Captain America (1991) http://www.imdb.com/title/tt0103923/
The Fantastic Four (1994) http://www.imdb.com/title/tt0109770/
Ok ok ik weet het zijn films van de laagste kwaliteit
, waarvan eentje
(Fantastic Four)
zo erg is dat het niet eens officieel is uitgebracht
, maar ik heb ze jaren geleden maar 1 keer gezien en heb gewoon weer zin om ze te zien. 
The Fantastic Four (1994) http://www.imdb.com/title/tt0109770/
Ok ok ik weet het zijn films van de laagste kwaliteit

he is het niet een goed idee om deze thread naar allerlei zenders te sturen?
of is allang vast gesteld welke films er worden uitgezonden dit jaar?
of is allang vast gesteld welke films er worden uitgezonden dit jaar?
Laatst gewijzigd door Aziez op 03 jan 2004 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je echt een threat sturen? Een threat is namelijk een bedreiging en zo ver wil je toch niet gaan voor en paar filmpjes denk ik?Aziez schreef:he is het niet een goed idee om deze threat naar allerlei zenders te sturen?

Omroepen moeten rechten kopen op films. Meestal worden die aangeboden in paketten. Daar zitten dus meerdere films in, sommige goed, sommige slecht - zo komen de studios ook van hun misbaksels af door ze samen met de blockbusters te verkopen. En je kunt de rechten op oude films in een leuk pakketje krijgen tegen lagere kosten. Omroepen hebben dus altijd films op de planken liggen en niet altijd diegene die wij hopen. En die paketten moeten op (daarom zie je ook vaak dezelfde films op verschillende buitenlandse zenders rond dezelfde tijd).Aziez schreef:of is allang vast gesteld welke films er worden uitgezonden dit jaar?
Daarnaast worden de televisieseizoenen en de uitzendschema's vaak ver van te voren opgesteld - nu is al zo een beetje bepaald wat we in de herfst & winter 2004 gaan zien. Dus of het zin heeft? Niet geschoten is nauurlijk altijd mis.
1. Type foutje: je hebt gelijkJB schreef:Wil je echt een threat sturen? Een threat is namelijk een bedreiging en zo ver wil je toch niet gaan voor en paar filmpjes denk ik?Aziez schreef:he is het niet een goed idee om deze threat naar allerlei zenders te sturen?Je bedoelt een thread.
Omroepen moeten rechten kopen op films. Meestal worden die aangeboden in paketten. Daar zitten dus meerdere films in, sommige goed, sommige slecht - zo komen de studios ook van hun misbaksels af door ze samen met de blockbusters te verkopen. En je kunt de rechten op oude films in een leuk pakketje krijgen tegen lagere kosten. Omroepen hebben dus altijd films op de planken liggen en niet altijd diegene die wij hopen. En die paketten moeten op (daarom zie je ook vaak dezelfde films op verschillende buitenlandse zenders rond dezelfde tijd).Aziez schreef:of is allang vast gesteld welke films er worden uitgezonden dit jaar?
Daarnaast worden de televisieseizoenen en de uitzendschema's vaak ver van te voren opgesteld - nu is al zo een beetje bepaald wat we in de herfst & winter 2004 gaan zien. Dus of het zin heeft? Niet geschoten is nauurlijk altijd mis.

2. Jammer, zou wel leuk zijn als zenders hierop zouden reageren.
- OurLadyPeace
- Bijrol