FilmTotaal Tour Pool 2006
- hermit elephant
- Regisseur
Klopt, hoorde ik Harm Kuipers (de oud schaatser en hoogleraar bewegingswetenschappen) gisteren op Nova ook bevestigen. Ook al zou Landis op de avond na zijn inzinking naast zijn biertje ook hormonen geslikt hebben, dan nog zou hij er niets aan hebben gehad.ash_ schreef:Overigens hoorde ik net dat het fysiek onmogelijk is om op de ene dag iets met testosteron in te nemen en er de volgende dag al voordeel van te hebben. Dus of er is niks aan de hand (dwz het is gewoon iets lichamelijks) of het doping gebruik was al veel eerder in gang gezet.
Ook al was hij er eerder mee begonnen, zo vertelde Kuipers, dan nog is zijn soloprestatie een magnifieke prestatie die niet aan de dope is toe te wijzen maar aan Landis inzet en wilskracht.
Ik kan me ook gewoonweg niet voorstellen dat Landis zo dom is geweest iets bewust te slikken met alle focus op zijn persoon. Wellicht een overijverige begeleider die hem iets toegestopt heeft zonder het hem mede te delen?
- hermit elephant
- Regisseur
Rabobank is bezig met het inlijven van Bernhard Eisel. Kan nog leuk worden, twee van die sprintkanonnen in een ploeg. Die Eisel wordt elk jaar beter.
Ook Maarten Tjallingii was lekker op dreef vandaag, en een paar keer goed op kop te zien. Na z'n overwinning in Qinghai Lake in China waren de benen blijkbaar nog niet helemaal leeg. Dat wordt er een om in de gaten te houden; schrijf die naam maar vast op voor volgend jaar...
Ook Maarten Tjallingii was lekker op dreef vandaag, en een paar keer goed op kop te zien. Na z'n overwinning in Qinghai Lake in China waren de benen blijkbaar nog niet helemaal leeg. Dat wordt er een om in de gaten te houden; schrijf die naam maar vast op voor volgend jaar...
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer: