Twin Peaks
Twin Peaks
Vorige week zaterdag de eerste DVD gezien van Twin Peaks (de pilot en alle afleveringen van het eerste sezioen, goed genoeg voor 6,5 uur puur televisiegenot wat geen seconde verveeld). Toen de serie uitgezonden werd, had ik helaas al meteen de eerste aflevering gemist en dan kun je het wel vergeten. Maar nu dus een herkansing en ik vind hem gewoon geniaal! Alleen wel jammer dat het 2de sezioen pas over een maand of zo uitkomt, het was behoorlijk pijnlijk toen de aftiteling van de laatste aflevering in beeld kwam.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: Twin Peaks
Hoeveel heb je voor dit pure kijkgenot betaald?HAL 9000 schreef:Vorige week zaterdag de eerste DVD gezien van Twin Peaks (de pilot en alle afleveringen van het eerste sezioen, goed genoeg voor 6,5 uur puur televisiegenot wat geen seconde verveeld). Toen de serie uitgezonden werd, had ik helaas al meteen de eerste aflevering gemist en dan kun je het wel vergeten. Maar nu dus een herkansing en ik vind hem gewoon geniaal! Alleen wel jammer dat het 2de sezioen pas over een maand of zo uitkomt, het was behoorlijk pijnlijk toen de aftiteling van de laatste aflevering in beeld kwam.
En hoe zijn de extra's?
Weet niet hoeveel ie koste, want hij is niet van mij, volgens mij is het enige extra een introductie door de hog lady, maar dat kan ik ook niet met zekerheid zeggen. Gisteren trouwens ook nog het geheime dagboek van laura Palmer op de kop weten te tikken voor 50 cent, weet alleen niet of ik daar nu wel mee moet beginnen te lezen, misschien wordt er dan teveel verklapt.
New shit has come to light (mijn huisgenoot is terug), hij kost 60 euro, het zijn 4 dvd's en er staat veel extra op: veel interviews (niet met David Lynch maar met acteurs, niet allemaal even interessant) en ook een kleine cursus achteruitpraten door die dwerg uit die droom.
New shit has come to light (mijn huisgenoot is terug), hij kost 60 euro, het zijn 4 dvd's en er staat veel extra op: veel interviews (niet met David Lynch maar met acteurs, niet allemaal even interessant) en ook een kleine cursus achteruitpraten door die dwerg uit die droom.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Volgensmij niet. Die is apart op DVD uitgebracht (en in Nederland alleen in 4:3 formaat).anemoon schreef:Ik heb gisteren op Canal+ "Twin Peaks: Fire,walk with me" gezien. Dat is het verhaal voorafgaand aan de moord op Laura Palmer. Daardoor begrijp ik het hele verhaal nu beter.
Staat die ook op die DVD-box?
Er schijnt nu wel een versie die wel breedbeeld heeft plus een 5.1 spoor van A-Film in omloop te zijn.Colonel_Kurz schreef:Volgensmij niet. Die is apart op DVD uitgebracht (en in Nederland alleen in 4:3 formaat).anemoon schreef:Ik heb gisteren op Canal+ "Twin Peaks: Fire,walk with me" gezien. Dat is het verhaal voorafgaand aan de moord op Laura Palmer. Daardoor begrijp ik het hele verhaal nu beter.
Staat die ook op die DVD-box?
Als ik het goed begrepen heb komt seizoen 2 begin 2004 hier in de winkels te liggen maar of dit nu daadwerkelijk gaat gebeuren is nog maar de vraag
Ik heb seizoen 2 onderlaatst maar gedownl. omdat ik niet meer kon wachten
Was met svenske ondertiteling eronder maar gelukkig versta in engels
Fire walk with me was een leuke aanvulling.
grtz Bianca

Ik heb seizoen 2 onderlaatst maar gedownl. omdat ik niet meer kon wachten

Was met svenske ondertiteling eronder maar gelukkig versta in engels

Fire walk with me was een leuke aanvulling.
grtz Bianca
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Ik kreeg net het volgende mailtje van Paramount:
Lekker vaag, maar ik ben al blij dat er in ieder geval plannen zijn. Het schijnt namelijk dat seizoen 2 in de VS vanwege problemen met rechten misschien helemaal niet uitkomt. Voor de rest van de wereld waren er geen problemen maar toch.Beste Michiel,
Waarschijnlijk zal seizoen 2 eind dit jaar op DVD worden uitgebracht.
Met Vriendelijke groet,
Paramount Home Entertainment Netherlands BV
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Vaag. Wat ik overigens wel jammer vond is dat de Pilot die op de DVD an seizoen 1 staat de Amerikaanse is, i.p.v. de 'Europese' versie.ash_ schreef:Lekker vaag, maar ik ben al blij dat er in ieder geval plannen zijn. Het schijnt namelijk dat seizoen 2 in de VS vanwege problemen met rechten misschien helemaal niet uitkomt. Voor de rest van de wereld waren er geen problemen maar toch.
Tja... ze zijn vaag, maar dus ook Vriendelijk met een grote V.ash_ schreef:Ik kreeg net het volgende mailtje van Paramount:
Lekker vaag, maar ik ben al blij dat er in ieder geval plannen zijn. Het schijnt namelijk dat seizoen 2 in de VS vanwege problemen met rechten misschien helemaal niet uitkomt. Voor de rest van de wereld waren er geen problemen maar toch.Beste Michiel,
Waarschijnlijk zal seizoen 2 eind dit jaar op DVD worden uitgebracht.
Met Vriendelijke groet,
Paramount Home Entertainment Netherlands BV

Ik keek gister toevallig de special features en daar zeiden ze dat de Amerikaanse de 'officiele' versie van de pilot is. Bij de Europese had ze een alternatief einde vanwege contractuele verplichtingen om een afgerond verhaal af te leveren.Colonel_Kurz schreef:Vaag. Wat ik overigens wel jammer vond is dat de Pilot die op de DVD an seizoen 1 staat de Amerikaanse is, i.p.v. de 'Europese' versie.ash_ schreef:Lekker vaag, maar ik ben al blij dat er in ieder geval plannen zijn. Het schijnt namelijk dat seizoen 2 in de VS vanwege problemen met rechten misschien helemaal niet uitkomt. Voor de rest van de wereld waren er geen problemen maar toch.
Overigens mogen we nog blij zijn dat de pilot erbij zit, in Amerika moet je hem los aanschaffen...