Mooiste DVD-covers.

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 07 nov 2007 19:58

Ik krijg steeds meer het idee dat 3:10 to Yuma hier de bios niet gaat halen... :N

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 07 nov 2007 20:26

Thiver schreef:Ik krijg steeds meer het idee dat 3:10 to Yuma hier de bios niet gaat halen... :N
ben ik ook bang voor snap niet waarom goede(naar uit te kijken) films niet komen in de bios, en sommige flopfilms(waar je niet naar uit kijkt) wel in de bios.
maar daar legt het natuurlijk niet aan :)

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 07 nov 2007 20:43

pietje012 schreef:
Thiver schreef:Ik krijg steeds meer het idee dat 3:10 to Yuma hier de bios niet gaat halen... :N
ben ik ook bang voor snap niet waarom goede(naar uit te kijken) films niet komen in de bios, en sommige flopfilms(waar je niet naar uit kijkt) wel in de bios.
Ik geef de hoop nog niet helemaal op, maar als ie toch niet zou komen in de bioscoop, zal hij weldra wel op DVD uitkomen. Trouwens, je hebt gelijk, de goede films worden steeds vaker over het hoofd gezien. In West-Vlaanderen speelt The Assissination Of Jesse James... in geen enkele grote bioscoop en slechts in één kleiner complex dat alleen maar non-mainstream films presenteert. Dus dan vraag je je af waar ze bij Kinepolis en aanverwanten mee bezig zijn.

Bob Gray
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Bob Gray » 08 nov 2007 12:54

Afbeelding
Afbeelding

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 08 nov 2007 19:40

Die bovenste ziet er wel stoer uit! :Y

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 12 nov 2007 12:55

Afbeelding

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 12 nov 2007 13:02

Feoreunn schreef:
pietje012 schreef:
Ik geef de hoop nog niet helemaal op, maar als ie toch niet zou komen in de bioscoop, zal hij weldra wel op DVD uitkomen. Trouwens, je hebt gelijk, de goede films worden steeds vaker over het hoofd gezien. In West-Vlaanderen speelt The Assissination Of Jesse James... in geen enkele grote bioscoop en slechts in één kleiner complex dat alleen maar non-mainstream films presenteert. Dus dan vraag je je af waar ze bij Kinepolis en aanverwanten mee bezig zijn.
ja dat snap ik dus ook niet, heel raar soms, maar hij zal natuurlijk op dvd verschijnen, maar kan hem al kijken dus dat ga ik egt zkr doen!!!
morgen maar de film eens checken

MovieMaster
Bijrol
Bijrol

Bericht door MovieMaster » 26 dec 2007 16:33

Ik had hem een paar keer in de winkel zien liggen voor een mooi prijsje en ik vond de hoes zo mooi dat ik het heb gekocht hoewel ik verder niet gek van de film ben :wink:

Afbeelding

Afbeelding[/img]

Lastwish
Filmster
Filmster

Bericht door Lastwish » 26 dec 2007 17:52

MovieMaster schreef:Ik had hem een paar keer in de winkel zien liggen voor een mooi prijsje en ik vond de hoes zo mooi dat ik het heb gekocht hoewel ik verder niet gek van de film ben :wink:
Moet eerlijk zeggen dat ik deze ook een stuk mooier vind dan de limited editions van een paar jaar geleden. Die heb ik toen gekocht voor 20 euro pers stuk...

Plaats reactie