Gelukkig Nieuwjaar!!!!
- Touchwood
- Walk of Fame
Wij hebben ons in elk geval voorbeeldig gedragen of het moet zo zijn dat de bodem van de loeigrote fles champagne van het kerstpakket wel erg snel in beeld kwam. (Het waren ook wel lellen van glazen, paste niet eens rechtop in de afwasmasjien)
Verder zag je niet veel van het (andermans/-vrouws, da is uiteraard goeiekoper) vuurwerk doordat het zo mistig was.
Verder voornamelijk veel films gezien: Grimm (hadden we opgenomen), Amadeus, en verder een hoop animatie. 'Over the Hedge', 'Wallace & Gromit (the Curse of the Were-Rabbit)' 'Flushed', (zo even uit m'n hoofd en dan vergeet ik vast en zeker nog een paar films maar dan vond ik die denk ik ook niet zo noemenswaardig). En begonnen in Rowlings Harry Potter en de relieken van de dood.
Anyweesz, voor ik het vergeet wil ik ook graag iedereen een bijzonder genoeglijk, liefdevol, verdraagzaam maar vooral humorvol 2008 wensen. "Wie lacht, die leeft". En wie zichzelf niet al te serieus neemt wordt ook nooit een ouwe chagrijn. (maar een beetje mopperen en schoppen tegen 'heilige huisjes' mag best)

Verder voornamelijk veel films gezien: Grimm (hadden we opgenomen), Amadeus, en verder een hoop animatie. 'Over the Hedge', 'Wallace & Gromit (the Curse of the Were-Rabbit)' 'Flushed', (zo even uit m'n hoofd en dan vergeet ik vast en zeker nog een paar films maar dan vond ik die denk ik ook niet zo noemenswaardig). En begonnen in Rowlings Harry Potter en de relieken van de dood.
Anyweesz, voor ik het vergeet wil ik ook graag iedereen een bijzonder genoeglijk, liefdevol, verdraagzaam maar vooral humorvol 2008 wensen. "Wie lacht, die leeft". En wie zichzelf niet al te serieus neemt wordt ook nooit een ouwe chagrijn. (maar een beetje mopperen en schoppen tegen 'heilige huisjes' mag best)

- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik weiger bekend te staan als de dude met de lekkere chicks avatar!Kyrill schreef:Tuurlijk kennen we jou nog![]()
. Jij hebt altijd die mooie actrices als Avatar
![]()

Dat kan ik zowel positief als negatief opvatten.Ann McDunn schreef:Wie je nu al is vergeten moet zijn hersens gaan trainen.

Is er in de tussentijd nog wat spannends gebeurd op het forum?

- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer: