Battle of the avatar pictures

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Gesloten
Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 29 jan 2008 12:58

sickboy1984 schreef:Welk compromis????? er veranderd toch eigenlijk niks er word alleen een totaal niks toevoegende regel erbij gezet.

Maar ja als dat iedereen tevreden houd, prima!!
Ik vind wel dat je behoorlijk overdreven reageert Sickboy! Er wordt gevraagd naar een mening en iedereen heeft zijn eigen mening. Dat maakt het niet beter of slechter, er wordt simpelweg gevraagd naar een mening. Laat iedereen gewoon even in hun waarde.

Ikzelf vind het niet nodig om met strafpunten te gaan werken maar daarentegen vind ik wel dat je altijd zou moeten proberen te stemmen als je zelf ook mee doet. Dat probeer ik zelf ook altijd te doen. En dat is MIJN mening!

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 29 jan 2008 12:59

patrob schreef:
Touchwood schreef:Ik heb even mijn agenda gecheckt maar ik kan dan niet.
O, je had nog niet gezegd wanneer. 8)
Tja, jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar gelukkig hebben we de foto's nog. :D

OT: ik maak er wel een avatar van. :wink:
Je gaat maar mooi zonder mij! Ik kan ook niet! :N

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 29 jan 2008 13:02

En ik kan wél maar ik wil niet, wie gaat er nu naakt in een bos dansen als je het met je kleren aan al koud hebt? Laten we dit in ieder geval maar uitstellen tot er een hittegolf komt. :D

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 29 jan 2008 13:06

Shine schreef:
sickboy1984 schreef:Welk compromis????? er veranderd toch eigenlijk niks er word alleen een totaal niks toevoegende regel erbij gezet.

Maar ja als dat iedereen tevreden houd, prima!!
Ik vind wel dat je behoorlijk overdreven reageert Sickboy! Er wordt gevraagd naar een mening en iedereen heeft zijn eigen mening. Dat maakt het niet beter of slechter, er wordt simpelweg gevraagd naar een mening. Laat iedereen gewoon even in hun waarde.

Ikzelf vind het niet nodig om met strafpunten te gaan werken maar daarentegen vind ik wel dat je altijd zou moeten proberen te stemmen als je zelf ook mee doet. Dat probeer ik zelf ook altijd te doen. En dat is MIJN mening!
Volgens mij is het enige wat ik niet in zijn waarde laat de nieuwe regel. Maar ja die is in mijn ogen ook waardeloos. Misschien reageer ik wat fel. Maar komop we slaan toch door als we bij een spelletje gedragscodes in de regels gaan zetten.

Dan wil ik graag voorstellen dat elke avatar die meedoet van scarlett johansson moet zijn, mocht dit niet lukken dan mag je toch wel meedoen.

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 29 jan 2008 13:19

sickboy1984 schreef:Volgens mij is het enige wat ik niet in zijn waarde laat de nieuwe regel. Maar ja die is in mijn ogen ook waardeloos. Misschien reageer ik wat fel. Maar komop we slaan toch door als we bij een spelletje gedragscodes in de regels gaan zetten.

Dan wil ik graag voorstellen dat elke avatar die meedoet van scarlett johansson moet zijn, mocht dit niet lukken dan mag je toch wel meedoen.
Maar ben jij het er niet mee eens (even buiten de gedragscodes om) dat iedereen die zelf meedoet ook zelf probeert te stemmen dan? Even puur uit interesse/nieuwsgierigheid (ben en blijf een vrouw hé.... :D ). Dus dat je wel voor het stemmen bent, maar niet voor een gedragscode.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 29 jan 2008 13:26

Ik vind het raar dat er kennelijk getwijfeld word aan de eerlijkheid van sommige deelnemers en daar reageer ik op.
Verder zit ik wel eens week niet op ft (dat zal zeker de komende periode zo zijn) en stel ik wil een keer meedoen, dan zou dat misschien niet kunnen omdat ik niet in staat zou zijn om te stemmen.
Als je dan toch zo´n idiote regel (want dat vind ik het) in wilt stellen, dan moet je het helemaal doen, dus met strafpunten als je niet gestemd hebt.

Wat heeft het voor nut om in de regels te zetten dat je als deelnemer er naar moet streven om ook te stemmen, maar dat het niks uitmaakt als het niet lukt.

Ik vind het zelfs jammer dat dit besproken moet worden, want het ging prima zoals het ging. Touchwood maakt er altijd weer een klein feestje van en het is zeker de leukste battle die er is op dit forum, ook al doe ik nooit mee. Aangezien ik zelf geen avatars kan maken.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 29 jan 2008 13:39

Ik ben het eens met Sickboy. Ik doe zelf nooit mee maar ik stemde wel altijd. Dit alles heeft bij mij de lol ervan afgehaald om te stemmen.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 29 jan 2008 13:47

Wat een onzin om je lust te laten bederven over een onderwerp dat blijkbaar bij sommige mensen leeft en waarover heel beleefd meningen gepolsd worden...

Move on, move on !

Ook het meest domme spelletje heeft zijn spelregels...
Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove op 29 jan 2008 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 29 jan 2008 13:48

Wat een gemekker allemaal, stem gewoon lekker en doe lekker mee. Kan je niet dan niet he, it's a game.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 29 jan 2008 13:49

Dr. Strangelove schreef: Move on, move on !
:Y :Y

De heisa is inderdaad wel iets te groot, voor zoiets triviaals.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 29 jan 2008 13:50

PascalE schreef:Wat een gemekker allemaal, stem gewoon lekker en doe lekker mee. Kan je niet dan niet he, it's a game.
Je hebt gelijk, maar dat was ook eigenlijk het punt wat ik wilde maken.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 29 jan 2008 14:02

Ann McDunn schreef:JafJoe over die regel heb ik nog nooit nagedacht, maar het lijkt mij wel eens leuk om 5 x op mezelf te stemmen. :D
Volgens mij heeft Kurz zichzelf eens op 5 in zijn eigen lijstje gezet (omdat er inderdaad geen regel is die dat verbiedt). Weet niet meer hoe het toen afliep. :)
patrob schreef:Het kan natuurlijk altijd een keer voorkomen dat iemand het vergeet, of door een vakantie of zo geen beschikking heeft over internet. So be it.
Kan inderdaad voorkomen en daar hoeft zo'n deelnemer inderdaad niet op te worden afgestraft. Maar als het vaker voorkomt, ga ik toch mijn vraagtekens zetten bij de mentaliteit van zo'n deelnemer. Is het misschien een mogelijkheid om te kijken hoe vaak men wel of niet stemt? Bijvoorbeeld drie ronden achter elkaar geen stemmen uitbrengen, vind ik eerlijk gezegd van weinig respect getuigen.
sickboy1984 schreef:Het is toch te zot voor woorden als we gedragscodes moeten gaan toevoegen voor een spelletje!!!!
Zoals eerder gezegd: noem mij eens een spelletje waarbij dat niet gebeurt, Geert. :Z
Maareh... ik dacht eigenlijk dat je dit compromis wel prima vond... :-? Getuige onderstaand citaat...
sickboy1984 schreef:Maar ja als dat iedereen tevreden houd, prima!!

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Uitslag Battle of the Avatars #01/2008

Bericht door Touchwood » 29 jan 2008 18:13

• Uitslag van # 01 – 2008
              Afbeelding
Terwijl jullie heidenen naakt in het bos met elkaar aan het dansen waren heb ik ondertussen de winst binnen gehaald, thank you very much ! :P Niet Himmel hoch jauchzend maar toch ook verre van zu Tode betrübt. Blij met de stemmen die ik kreeg voor Melissa P.
Red is zeer verdiend tweede geworden met/dankzij zijn (House of) flying daggers. En Meszahline sleept de derde plek in de wacht met Mr. Oizo. (O, zo...)

Afbeelding

01. Touchwood ( 43 punten)
Afbeelding

02. Red (39 pt.)
Afbeelding

03. Meszahline (37 pt.)
Afbeelding

04. Thiver (29 pt.)
Afbeelding

05. JafJoe (18 pt.)
Afbeelding

06. WizardOfOss (17 pt.)
Afbeelding

06. Yakavetta (17 pt.)
Afbeelding

07. AngelEyes (14 pt.)
Afbeelding

08. PascalE (13 pt.)
Afbeelding

09. Patrob (11 pt.)
Afbeelding

10. Rovo (10 pt.)
Afbeelding

11. Colonel_Kurz (8 pt.)
Afbeelding

11. Puma (8 pt.)
Afbeelding

12. Shine (6 pt.)
Afbeelding

13. Ann McDunn (5 pt.)
Afbeelding

14. Iketes (4 pt.)
Afbeelding

14. Ayciro (4 pt.)
Afbeelding

15. Ashwin102 (2 pt.)
Afbeelding

16. Creeper (0 pt.)
Afbeelding

16. Feoreunn (0 pt.)
Afbeelding

16. Jildert (0 pt.)
Afbeelding

In de lay out van de jaarbattle heb ik een sokkel gebruikt met de winnende avatar erop afgebeeld. Dit vind ik eigenlijk wel net zo aardig. Bovendien zijn de letters gewoon recht en werkt dat gemakkelijker voor mij.

De eerste, new and improved, Golden AvA van dit jaar gaat dus... naar mij. _O_
        • Afbeelding

Na alle consternatie ga ik ervan uit dat dit spelletje leuk genoeg blijft om weer avatars voor de volgende Battle te kunnen verwachten. Komaan, sluit elkaar liefdevol in de armen. Don’t let me down here ! :oops:
Laatst gewijzigd door Touchwood op 03 apr 2011 00:53, 6 keer totaal gewijzigd.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 29 jan 2008 18:23

Gefeliciteerd Touchwood. :T

Mijn nieuwe inzending:
Afbeelding

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 29 jan 2008 18:26

Gefeliciteerd Touchwood! :T