Welke serie zou jij op DVD willen?

Plaats reactie
Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 16 apr 2008 22:31

Eigenlijk wil ik News Radio op DVD, maar heb em nog nergens kunnen vinden. (gewoon in de winkel in nederland dan)

De serie wordt nu tegenwoordig weer (op vreemde tijden) uitgezonden, maar de meeste mensen die ik ken vinden het geen grappige serie. Snap ik niks van, die serie is gewoon (simpele) humor :)

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 17 apr 2008 10:15

shateandar schreef:Eigenlijk wil ik News Radio op DVD, maar heb em nog nergens kunnen vinden. (gewoon in de winkel in nederland dan)

De serie wordt nu tegenwoordig weer (op vreemde tijden) uitgezonden, maar de meeste mensen die ik ken vinden het geen grappige serie. Snap ik niks van, die serie is gewoon (simpele) humor :)
Ik vond/vind de serie iig erg grappig :)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 17 apr 2008 10:26

:T

Ik hoor mensen altijd alleen maar praten over Friends en Will en Grace, maar er zijn zat (iets minder populaire) series die het in Amerika of na 1 seizoen of na meerdere seizoenen helaas toch niet gehaald hebben die net zo leuk of veel leuker zijn.

Zit er nu toch over te denken om ze gewoon te bestellen bij Play.com of iets dergelijks..

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 17 apr 2008 10:28

shateandar schreef::T

Ik hoor mensen altijd alleen maar praten over Friends en Will en Grace, maar er zijn zat (iets minder populaire) series die het in Amerika of na 1 seizoen of na meerdere seizoenen helaas toch niet gehaald hebben die net zo leuk of veel leuker zijn.
Ik vond Titus geniaal, zijn maar 3 seizoenen van gekomen (ik heb de 1e 2 op dvd). O.a. met Stacy Keach (warden uit Prison Break).

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 17 apr 2008 12:02

Titus was ook erg grappig. Off Centre vond ik echt geweldig. Spin City is een van m'n favorieten (totdat charlie kwam) en m'n favoriete comedy ooit is toch wel Arrested Development, die hier volgens mij niet eens is uitgezonden.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 17 apr 2008 12:25

Heb net News Radio online besteld, voor zo'n 17 euro per seizoen vond ik het nog best een nette prijs :Y

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 17 apr 2008 12:37

bobocad schreef:Toegeven het is wel bizar met Fox. Wel Dark Angel en Roswell seizoen 1 uitbrengen in de lage landen, maar geen Firefly.
Dit is ook de reden dat ik Firefly nog niet in mijn dvd-kast heb staan. Wie weet kunnen we een Nederlandse uitgave verwachten van de Blue-ray-versie die eraan zit te komen...

Mathilda
Filmster
Filmster

Bericht door Mathilda » 17 apr 2008 14:22

BennyBlanco schreef:DExTER _O_ _O_ _O_

Afbeelding

Hoe veel cooler kan het nog??
Mag ik vragen waar en voor hoe veel?
Ik zou seizoen 1 graag willen hebben (om te beginnen..) maar ik vind het nog zo duur (rond de veertig euro).

BennyBlanco
Filmster
Filmster

Bericht door BennyBlanco » 17 apr 2008 23:02

Mathilda schreef:
BennyBlanco schreef:DExTER _O_ _O_ _O_

Afbeelding

Hoe veel cooler kan het nog??
Mag ik vragen waar en voor hoe veel?
Ik zou seizoen 1 graag willen hebben (om te beginnen..) maar ik vind het nog zo duur (rond de veertig euro).
Ik zou 'em ook graag willen maar hij is er nog niet, niet in Nederland in ieder geval.

Plaats reactie