- .................De Uitslag van Battle ronde # 11 van 2008 is bekend...
En het is een heel aparte uitslag mag ik wel zeggen. Niet enkel omdat we deze keer maar liefst twee winnaars hebben, want dat komt wel vaker voor. Zoals eerder dit jaar nog met het dynamische, tijdelijke duo,
Wizard en Ayciro.

Maar deze keer bestaat de winnende combinatie uit twee forumleden die in de loop van deze battle besloten hebben de handen ineen te slaan voor wat betreft het organiseren en presenteren van deze Battle.
- ..........................
Mercapto en ondergetekende Touchwood ! 

Dat vind ik nog eens een leuke start van een hopelijk succesvolle en zeker weten, creatieve samenwerking.
Ayciro komt door deze joint venture binnen op nummer twee. En
Creeper -de winnaar van de vorige ronde- komt op een mooie derde plek terecht
(Ik zal er eerlijk bij zeggen dat ik mijn geld op eigenlijk om het even welke van deze twee, voor winst gezet had..)
Laat ons feesten ! Gooi mutsen-hoeden-petten in de lucht en wanneer je toch bezig bent met gooien, smijt dan meteen die inzendingen voor Battle, ronde # 12 erin !
Ik weet dat Mercapto al een ontwerp voor deze presentatie op stapel heeft staan
(wat voor mij ook nog een verassing is..) en hij zal deze ronde dan ook verder in goede banen leiden.
(Dat houdt in dat ik mijn kop dicht houd.., geen BattleBell, geen getrek en gesjor voor stemlijstjes... Dat is mijn bedoeling althans)
It’s all in the hands of
Mercapto. Behalve de uitslag, daar draag ik verder zorg voor.
Naast felicitaties en de ‘Golden AvA’, zou ik Mercapto willen zeggen:
‘Take it away!’
Allen bedankt voor de deelname aan deze afgelopen Battle, ronde # 11 van 2008 !
De BattleBoy uit ‘Gosford Park’ zal zich nu de onbeleefdheid aanmeten door met de rug naar jullie toe te gaan staan
(excuseert u zijn manieren) maar het heeft tot doel te laten zien op welke plaats je de finishlijn gepasseerd bent in deze battle.
Colonel_Kurz heeft het dit keer niet best gedaan, maar dat komt de volgende battle vast helemaal goed heb ik zo het vermoeden.
- ....................................

Twee Gouden AvA’s. Nou.. ahum.. Ik pak de mijne vast, dankuwel hoor !
...................................
En uiteraard in ‘normaal’ formaat voor op de schoorsteenmantel
(of ervoor, in mijn geval)
De uitslagen van alle Battles in 2008 tot nog toe:
- Bijbehorende presentatie van de inzendingen vind je onder het vetgedrukte battle-nummer -
Battle # 01 /2008 :Touchwood
Battle # 02 /2008 :Colonel_Kurz
Battle # 03 /2008 :Ayciro / WizardOfOss
Battle # 04 /2008 :WizardOfOss
Battle # 05 /2008 :Creeper
Battle # 06 /2008 :Touchwood
Battle # 07 /2008 :Ayciro
Battle # 08 /2008 :Touchwood
Battle # 09 /2008 :Touchwood
Battle # 10 /2008 :Creeper
Battle # 11 /2008 :Mercapto / Touchwood
Een overzicht van de winnaars door de jaren heen, vind je op pagina 1 van dit topic ! - of klik hier -