Vakantie 2009

Bar is open!
Plaats reactie
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Vakantie 2009

Bericht door sickboy1984 » 16 dec 2008 12:56

Vertel hier over je plannen voor je vakanties volgend jaar.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 16 dec 2008 13:01

Ik heb tot nu toe 1 vakantie en een weekendje weg gepland staan.

2 t/m 5 januari ga ik met 23 vrienden naar maikenshof recreatie.

http://www.maikenshofrecreatie.nl/Basis ... i=4&Smi=85

vooral die bioscoop kamer is niet vervelend. :P

Dit is een jaarlijkse traditie. De vrouwen / vriendinnen zijn niet welkom.
Zware weekendjes......

Verder ga ik van 24/01 tot 31/01 heerlijk op de wintersport.
Voor het eerst naar frankrijk. Val thorens. Ik heb er zin in.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 16 dec 2008 13:08

Het enige wat ik tot nu toe weet van vakanties in 2009, is dat het geen vakanties worden met mijn huidige vakantiemaatje :)

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 16 dec 2008 13:09

shateandar schreef:Het enige wat ik tot nu toe weet van vakanties in 2009, is dat het geen vakanties worden met mijn huidige vakantiemaatje :)
Niet goed bevallen????

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 16 dec 2008 13:43

Wss nog een keer skieen en wel eind januari.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 16 dec 2008 13:48

sickboy1984 schreef:
shateandar schreef:Het enige wat ik tot nu toe weet van vakanties in 2009, is dat het geen vakanties worden met mijn huidige vakantiemaatje :)
Niet goed bevallen????
Oh jawel, juist wel, ik ben de laatste 2 jaar al 4 keer met haar op vakantie geweest, New York straks wordt de 5de keer, maar ze heeft al meer dan 10 jaar het plan om met haar jeugdvriendin naar Afrika te gaan... en volgend jaar gaat dat waarschijnlijk eindelijk gebeuren (die vriendin is naar Australië verhuisd, dus het plannen is wat moeilijker). En ik heb de klote bouwvak vakantie waar ik aan vast zit, dus in die periode kan ik sowieso niet mee. (als dat al zou mogen eigenlijk)

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 16 dec 2008 17:45

Ik denk dat ik in april een midweekje richting Zweden ga. Een goeie vriend van me studeert daar een half jaar, dus we gaan een volvo'tje huren en door Zweden tuffen, net als vorig jaar.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 16 dec 2008 17:49

Eind maart weekendje Center Parcs (Kempervennen) met 6 man. :)

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 16 dec 2008 18:01

Weekje karpervissen op een meer in Frankrijk lijkt me wel wat. Kijken of er een paar vismaten zijn die er ook zo over denken :D

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 16 dec 2008 18:04

Waarschijnlijk twee weken naar Denemarken in de zomer. Als een Amerikaanse vriend hierheen komt gaan we ook nog naar Frankrijk een andere vriend opzoeken.

En als ik in juni klaar ben met mijn studie ga ik een droom van me verwezenlijken: een rondreis van twee maanden door de VS. :)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 16 dec 2008 22:16

Nog niks is zeker, maar voorlopig zat ik voor komend jaar aan het volgende te denken:
- ergens in het voorjaar een korte reis naar het Midden-oosten, Syrië of Jordanië bijvoorbeeld.
- in de zomer een langere vakantie, heb een leuke rondreis naar de Baltische staten gezien. En anders zijn een stel van m'n vrienden van plan naar Canada te gaan, is ook een leuke optie, maar uiteraard wel met een stevig prijskaartje.
- in het najaar op eigen houtje naar Hong Kong, Macau en Taiwan.

Maar zoals gezegd, niets staat nog vast. Twee weken geleden leek het me nog erg leuk weer eens terug naar Zuid-Korea te gaan, en een paar weken daarvoor was een rondreis door Zuid-China nog het voornaamste plan. En ergens wil ik eigenlijk ook nog een keer naar Noord-Korea. Dus wie weet wat volgende week de wilde ideeën zijn...

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 05 jan 2009 11:55

Ik denk ik tik maar een stukje over m'n tripje naar New York...

Wat een geluk hebben wij gehad deze vakantie, ik denk dat ik m'n hele portie van het jaar 2009 al gehad heb in deze week..

Het begon al gelijk...Onze vlucht heen landde 45 minuten vroeger dan de bedoeling was, het hotel (we hebben uiteindelijk de goedkoopste genomen die nog een plek vrij had) bleek dus het 'beste budget hotel in New York van 2008' te zijn. En dat bleek wel, we hadden een gigantische kamer, een bed waar ik (ik ben 1.93m) niet eens met m'n voeten tot de grond kwam als ik erop ging zitten... een TV van 1,5 meter aan de muur... een badkamer waar we bijna in konden verdwalen met een bad en een douchekop groter dan mijn eigen hoofd en een mooi uitzicht op Manhattan.

Dankzij onze New York Pass hebben we zoveel rijen over kunnen slaan en overal konden we 'gratis' in, bij alle musea, bij de rij voor tickets voor het Statue of Liberty en Ellis Island, bij het Empire State Building, bij een rondvaartboot, bijna alles wat we deden, overal konden we de rijen overslaan, geweldig, net alsof je overal een VIP bent.

We zijn naar een musical op Broadway gegaan (Hairspray), kaartjes kunnen kopen met 50(!) dollar korting en we bleken ook nog eens eerste rij balkon in het midden te zitten, we zaten perfect.

We zijn pas om 9 uur savonds naar Times Square gegaan op 31 december, daardoor stonden we nogal ver weg van de bal... met ver weg bedoel ik dat we op 55th street stonden terwijl Times Square en de bal op 42nd street was. De diameter van de bal was 4 meter ...maar het was maar een klein ping pong balletje voor ons.

Maar na 12 uur begon achter ons vlakbij Central Park ineens een supermooi vuurwerk, wat we helemaal niet verwacht hadden, waar we dan weer precies recht voor stonden... het was alleen een beetje koud met -15 graden.. :)

Toen we zijn gaan schaatsen in Central Park begon het (voor de eerste keer die week) licht te sneeuwen, wat de hele 'scene' helemaal afmaakte..

We hebben sowieso alles kunnen zien en doen wat we van tevoren als doel hadden (en meer!), onze hele planning klopte precies, ik snap nog steeds niet hoe het allemaal zo goed is kunnen gaan, maar alles klikte gewoon.

En toen we uitcheckten uit het hotel bleken we ook nog eens een redelijk grote korting te krijgen omdat ze bezig waren het hotel te verbouwen toen wij er waren, we hebben er zelf nauwelijks wat van gemerkt, maar het was een leuke bonus.

En nu maar eens gaan kijken wat voor vakanties ik dit jaar ga plannen :D

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 05 jan 2009 12:43

Dat klinkt hartstikke goed Sha! Je hebt dus echt genoten.... :T

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 05 jan 2009 13:17

Ik wel :Y

Normaal vind ik het niet zo erg om terug naar NL te gaan, maar dit keer had ik er wel wat meer problemen mee.. Had er nog makkelijk weken/maanden kunnen blijven.

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 05 jan 2009 16:52

In de voorjaarsvakantie met neefje (4 jaar) en nichtje (8 jaar) + hun tante (mijn jongste zus) en haar vent naar Disneyland Parijs voor een paar dagen.

Plaats reactie