Ik zal de dokter zo even een por geven dat ie zijn definitieve plaatje inzet. Straks zit dat rare ding erin...
HEE !
Niet zulke rare gedachten daar, hè...
- _________________________________________________________________________________
- "ivm herstellen ontbrekende plaatjes en ontbreken mercapto, nogmaals de openingspost van deze battle"
- Presentatie (tekst+afbeeldingen) door Mercapto -
- Battle #1 van 2009 gaat van start ! De eerste van het nieuwe jaar!
Nieuw jaar, nieuwe voornemens, maar nog beter, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Naast het afvallen, het stoppen met roken, meer sporten en socialer zijn hebben we natuurlijk allemaal maar één doel voor ogen...
Zoveel mogelijk battles winnen!
Geinspireerd door Touchwood haar ongeloveloos mooie jaar battle heb ik weer eens m'n hele battle in de prullenbak gemikt en heb ik voorzichtig mij in de wereld van de gifjes verdiept. Met kleine babystapjes waag ik mij in de wondere wereld van het bewegende plaatje...hoewel het bij mij bijna een stilleven lijkt...

Lang lang geleden heb ik met flash lopen klooien, maar vanwege mijn gebrek aan creatieve talenten ben ik daar maar heel snel weer mee gestopt. Nu doe ik toch nog een poging, hopelijk ondergaan jullie deze marteling zonder al teveel ergernis of zielepijn.
Toi! Toi! En nog eens Toi!
P.S. Zo stom als ik ben was ik zelf vergeten een AvAtAr te posten. Ik heb er zelf dus maar eentje tussengeplakt. Mochten jullie het hier niet mee eens zijn post dat dan even, dan komt mijn avatar te vervallen. Oh, en mocht hij al geweest zijn (ik kon hem niet spotten zo gauw) dan komt hij uiteraard ook te vervallen. Solly!
Hier nog eens alle kanshebbers op een rijtje :
PascalE
mercapto
Thiver
Ayciro
Touchwood
patrob
Feoreunn
pietje012
Shine
Me Against The World
McMurphy
Dr. Strangelove
Chrischzz
-
algemene regels:
- de avatars dienen 80 x 80 pixels te zijn, of van een kleiner formaat,
- er mag slechts één avatar per deelnemer gepost worden per battle,
- Vereeuwig je plaatje! Link jouw avatar vanaf een goede betrouwbare host waar het wisselen van avatar niet uitmaakt, dus bij voorkeur niet via FT. Tips: ImageShack; Photobucket
- de ingezonden avatar dient filmgerelateerd te zijn,
- er mag niet meerdere malen meegedaan worden met dezelfde avatar,
- de ingezonden avatar moet een eigen creatie zijn,
- je mag niet op je eigen inzending stemmen,
- elke deelnemer wordt geacht te stemmen,
- er kunnen gedurende ongeveer 10 dagen avatars ingestuurd worden,
- de battle zal tevens ongeveer 10 dagen, duren, vervolgens wordt de eindscore gepost en zal de winnaar bekend gemaakt worden.
- doet de avatar het niet of is er onduidelijkheid, dan is dat je eigen probleem.
stemregels:
- er worden vijf stemmen uitgebracht, in de volgorde van positie 1 naar 5,
- elke nummer 1 is goed voor 5 punten, elke nummer 2 voor 4, etc.,
- in je lijst dienen de vijf namen van de deelnemers waar jij op stemt zichtbaar te zijn, is dit niet het geval, dan worden de stemmen niet geteld. * is enkel het plaatje zichtbaar, dan worden de stemmen niet geteld.
En dit keer is Me Against The World een nieuw gezicht voor mij, succes!
- _________________________________________________________________________________