__________________________________________________________________________________________________
- Uitslag van de eerste Battle van dit jaar 2009...
Zoals ik al zei, ging het met de voorbereidingen van de presentatie voor deze battle een beetje de mist in dus die heb ik maar door de plee gespoeld...
Goed, de winnaar zal geen onbekende van jullie zijn... The girl can't help it en hoewel patrob errug goed zijn best gedaan om zichzelf te promoten, hetgeen ook gelukt is,

heeft hem dit niet de winst opgeleverd maar wel een hele mooie tweede plek. Zijn ega, Shine ging een geduchte strijd aan met haar man en samen met Me Against The World streed ze voor de plek op het ereschavot, waar ze dan ook naast haar man staat te pronken op een derde plek !
Gefeliciteerd Patrob en Shine !
En toch... en toch is het weer mijn feestje.
Touchwood moet weer zo nodig...

--- click for sound ---- click for sound ---- click for sound ---- click for sound ---- click for sound ---- click for sound ---
*Bovenstaande image aangepast vanwege het smallere forum sinds de phpBB-update, waardoor de toiletrol animatie er niet meer naast paste (image is in 2 delen) Het oorspronkelijke linker gedeelte vd plaat vind je nog hier terug en het gedeelte rechts met de toiletrol-animatie kun je hier vinden.
De
Golden AvA, de eerste van dit jaar gaat naar...
ik krijg het niet meer uit m'n strot.
- Naar mij !! Yieieiehaaaaaah !!!! Joepieieie !!