Ten tweede complimenten aan mercapto die ondanks het geworstel toch nog boven is gekomen met een heel leuke presentatie* Echt heel entertainend, je zou digitale stripboeken moeten gaan ontwerpen.

(Even nog een keertje de presentatie van mercapto, omdat ie nu op de vorige pagina terechtkomt door mijn post, en da's zonde:)
2014-Edit:*helaas is deze presentatie en de link naar de animatie (?) van Mercapto vermalen door de tand des tijds, we zullen het zonder moeten stellen...*

1e. Lumière (45 pt)
Ronde # 12

2e. Ayciro (41 pt)
Ronde # 03

3e. WizardOfOss (29 pt)
Ronde # 03

4e. Creeper (25 pt)
Ronde # 15

5e. Colonel_Kurz (21 pt)
Ronde # 02

6e. Touchwood (20 pt)
Ronde # 11

7e. Touchwood (19 pt)
Ronde # 09

7e. Creeper (19 pt)
Ronde # 10

8e. Touchwood (18 pt)
Ronde # 08

9e. Touchwood (17 pt)
Ronde # 06

10e. Touchwood (16 pt)
Ronde # 16

11e. WizardOfOss (10 pt)
Ronde # 04

12e. Touchwood ( 9 pt)
Ronde # 01

12e. mercapto ( 9 pt)
Ronde # 11

13e. mercapto ( 8 pt)
Ronde # 13

14e. patrob ( 5 pt)
Ronde # 14

15e. Ayciro ( 2 pt)
Ronde # 07

15e. Creeper ( 2 pt)
Ronde # 05

Ten derde ‘overdaad schaadt:’… Pas op een zesde plek kom je de eerste van mijn zes avatars tegen. Ik had ook niet veel meer verwacht van mijn zes plaatjes. In de reguliere battle kwamen ze ook maar net met de hakken over de sloot. Het tikte mooi aan, maar echte toppers zag ik er ook niet in. So it’s okay, ben tevreden met mijn uiteindelijke plekjes.
Als laatste show ik even het algemeen klassement. Met achter Lumière zijn twee gewonnen Diamond Awards waarmee aangegeven wordt dat we hier te maken hebben met een regelrecht hoogstandje !

Voor nieuwe gezichten én oude bekenden: Hopelijk tot ziens bij de reguliere avatarbattles !