- Uitslag: Battle # 11 / 2009 !
De top drie van deze ronde ligt zelfs zo dichtbij elkaar dat er maar liefst vijf deelnemers in staan ! Deze vijf kunnen zich dan ook met recht de mooiste vijf van deze battle noemen.
(Hoewel ik er persoonlijk nóg wel meer in die top had kwijt gekund.) Felicitaties gaan naar de nummers drie:
Rich Art en
Shine, beiden met 29 punten. De nummers twee:
Jens en
Ayciro, beiden goed voor 33 punten.
En de nummer één met 37 punten is geworden…
Touchwood !
Iedereen die het in zijn hart gevonden heeft om op mij te stemmen, bedankt. Toen we tien dagen geleden aan deze battle begonnen zei ik nog dat ik níet zou weten wie uit dit aanbod de winnaar moest worden… en ik had bij deze overvloed aan mooie inzendingen dan ook geen moment gedacht dat ik dit wel eens kon zijn (ik vond dan ook zeker een handjevol inzendingen mooier dan die van mij)

Lange tijd leek het er ook op dat de strijd tussen Jens en Ayciro zou gaan, maar het venijn zat ‘m in de staart dankzij de goede opkomst van deelnemende en niet-deelnemende stemmers, krijg ik tot mijn vreugde en grote verrassing nog een verlaat verjaardagscadeautje!
Dank daarvoor…
"Check je plekje !"
Nog eens onder elkaar, boven elkaar zo je wilt, en in sommige gevallen eindigde men zelfs naast elkaar !
- 1e: Touchwood (37 pt.)

2e: Jens
2e: Ayciro (33 pt.)

3e: Rich Art
3e: Shine (29 pt.)

4e: ErikSchierboom (18 pt.)

5e: WizardOfOss (14 pt.)

6e: Dr. Strangelove
6e: Colonel_Kurz (13 pt.)

7e: patrob (10 pt.)

8e: Thiver (9 pt.)

9e: dannyB (2 pt.)

Verlaat verjaardagscadeautje van jullie, voor mij…

one ‘Golden AvA’.
Don't know about you... but I'm flabbergasted !
-------------------------------------------------------------------
De uitslagen van alle Battles in 2009 tot nog toe:
- Bijbehorende presentatie van de inzendingen vind je onder het vetgedrukte battle-nummer -
- Bijbehorende presentatie van de uitslag vind je onder de vetgedrukte naam van de winnaar -
Battle # 01 /2009 :Touchwood
Battle # 02 /2009 :Colonel_Kurz
Battle # 03 /2009 :Touchwood
Battle # 04 /2009 :Shine
Battle # 05 /2009 :patrob
Battle # 06 /2009 :Touchwood
Battle # 07 /2009 :Darko
Battle # 08 /2009 :mercapto
Battle # 09 /2009 :patrob
Battle # 10 /2009 :patrob
Battle # 11 /2009 :Touchwood
Voor een volledig overzicht van alle avatar battle winnaars door de jaren heen, kijk op pagina 1 van dit topic, of klik hier (always under construction !)