- Uitslag Battle # 13 / 2009 !
Het is zover! De uitslag van dit ouderwets groot deelnemersveld is bekend ! Het was weer een gevalletje kletsnatte hakken over de sloot, billen in de plomp, opgepeuzelde vingernagels, bloedige stompjes afgekloven vlees daar waar mijn vingers eens zaten… Maar met een ze-nuw-slo-pend miniem aantal puntjes voor op de nummer twee, Rich Art, is de winnaar van Battle # 13 / 2009 met hangen en wurgen, geworden….
- -Drumroll –
Still rolling…
rolling…
Dank voor het vertrouwen en de stemmen die ik kreeg. Voor degenen die nu verzuchten; al-wééheeheeer en;
‘moet je onderhand niet eens een handicap !’ 
Heb ik goed nieuws, die handicap is reeds opgestaan in de vorm van een groeiend aantal avatar kunstenaars en hun bijbehorende kunststukjes die we dagelijks voorbij kunnen zien razen bij het topic:
‘ Het Profielplaatje, een statement op zich’… dus zal deze winst hoogstwaarschijnlijk de laatste keer zijn in een hele, heule, heule lange tijd. En wat waren het mooie tijden…
*pinkt nostalgisch traantje weg
Ik feliciteer mij van harte, maar niet nadat ik Rich Art van harte feliciteer met zijn tweede plaats met zijn mix van Freeman-dela en natuurlijk Patrob met een verdienstelijke derde plek. Gefeliciteerd heren !
Helaas wist onze nieuwe aanwinst; Isadora, geen puntjes naar zich toe te trekken maar laat dat je niet weerhouden van deelname voor de komende battles want kijk naar Chinaski, toch ook nog een prille deelnemer, die staat nu toch maar mooi op een vijfde plekje te pronken. En speciaal voor JafJoe die Isadora op die plek gezelschap houdt, wil ik even zeggen dat het sowieso leuk is je weer terug te zien in deze battle. Welcome back, en hopelijk zien we je weer terug.
… Tot de volgende Battle allemaal en bedankt voor het meedoen !
-
- One ‘Golden AvA’, for me ! YAAAH !

-------------------------------------------------------------------
De uitslagen van alle Battles in 2009 tot nog toe:
- Bijbehorende presentatie van de inzendingen vind je onder het vetgedrukte battle-nummer -
- Bijbehorende presentatie van de uitslag vind je onder de vetgedrukte naam van de winnaar -
Battle # 01 /2009 :Touchwood
Battle # 02 /2009 :Colonel_Kurz
Battle # 03 /2009 :Touchwood
Battle # 04 /2009 :Shine
Battle # 05 /2009 :patrob
Battle # 06 /2009 :Touchwood
Battle # 07 /2009 :Darko
Battle # 08 /2009 :mercapto
Battle # 09 /2009 :patrob
Battle # 10 /2009 :patrob
Battle # 11 /2009 :Touchwood
Battle # 12 /2009 :Shine
Battle # 13 /2009 :Touchwood
Voor een volledig overzicht van alle avatar battle winnaars door de jaren heen, kijk op pagina 1 van dit topic, of klik hier (always under construction !)