Battle of the avatar pictures

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Gesloten
Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 04 feb 2010 10:37

Spannendddd, nog een kleine 14 uur en dan weten we wie de winnaar is :8

Hopelijk kan ik de volgende ronde wat meer concurrentie bieden.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 05 feb 2010 00:03

• Er kan niet meer gestemd worden !
        • De uitslag wordt zsm opgemaakt. Een momentje geduld alstublieft... :)
        • Afbeelding

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Uitslag Battle # 01 van 2010

Bericht door Touchwood » 05 feb 2010 00:24

• Uitslag Battle # 01 / 2010 !
            • Dinner is served ! :D
De eerste battle van dit nieuwe avatarbattle jaar 2010, was on-ge-kend spannend. Voor Dragonspirit zag het er lange tijd bijzonder rooskleurig uit. Axeqlusive deed al rap in de top mee en ook Patrob maakte zijn opmars en Rich Art wist vanuit een vrij onopvallende positie, steeds een stukje hogerop te klimmen… Axeqlusive vocht zich echter met open vizier tussen dit geweld naar een blijvende plek bij de top drie om dit met vastberaden verbetenheid, niet meer los te laten. Met enige moeite wist hij uiteindelijk zijn concurrentie voorbij te streven om, voor het eerst met een avatar uit zijn reeds aanzienlijke oeuvre, de winst op zijn naam te schrijven. Een goed begin van dit battlejaar voor dit oprukkende nieuwe avatartalent !

Met 58 punten in totaal is de winst voor deze Golden Boy : Axeqlusive !

De tweede plek gaat naar Rich Art met een zeer verdienstelijk totaal van 52 punten en de derde plek wordt ingenomen door bijkans een ouwe rot in het vak, Patrob met 51 punten.Felicitaties gaan naar de winnaar: Axeqlusive, de nummer twee: Rich Art en de nummer drie: Patrob _O_

Hoe het stemmen is verlopen kun je hieronder peilen:

Afbeelding

• “Places, please !”
            • Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We verwelkomen voor het eerst, maar vast niet voor het laatst, Axeqlusive in het Algemeen Klassement en dat ziet er als volgt uit:
  • Afbeelding
De ‘Golden AvA’, de eerste van 2010, is voor Axeqlusive ! Take it away, Golden Boy ! :T
            • Afbeelding
-------------------------------------------------------------------
De uitslagen van alle Battles in 2010 tot nog toe:
- Bijbehorende presentatie van de inzendingen vind je onder het vetgedrukte battle-nummer -
- Bijbehorende presentatie van de uitslag vind je onder de vetgedrukte naam van de winnaar -

Battle # 01 /2010 :Axeqlusive

Voor een volledig overzicht van alle avatar battle winnaars door de jaren heen, kijk op pagina 1 van dit topic, of klik hier (always under construction !)

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 05 feb 2010 00:55

Een leuke presentatie weer :T
En je weet wat ze zeggen een goed begin is het halve werk Axe!
Gefeliciteerd, eindelijk gewonnen.

13woutie13
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door 13woutie13 » 05 feb 2010 08:03

Leuke ronde!
Een erg sterk deelnemersveld. Ik ben trots op mijn 7 punten die ik heb gekregen.

Gefeliciteerd met de overwinning axeqlusive!

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 05 feb 2010 08:37

Gefeliciteerd Axe, het was ook maar een kwestie van tijd voor je een keer zou winnen. Het kwam ook vast niet als een verrassing voor je, want volgens mij hou jij nog enthousiaster de scores bij dan de organisatrice zelf :)

En over Touch gesproken, wat een werk weer die presentatie, mooi hoor.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 05 feb 2010 08:51

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Het word deze

Afbeelding

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 05 feb 2010 08:56

Gefeliciteerd Axe. :T

Rich Art ook van harte met je tweede plek.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 05 feb 2010 08:57

Wauw… dat is wat ik dacht toen ik afgelopen dagen al heel stiekem op mijn zelf bijgehouden scorelijstje keek, want ja Sha, dat doe ik inderdaad, maar ik ben er via erg actief PM verkeer afgelopen dagen ook al achter dat ik zeker niet de enige ben, dus het klinkt misschien vreemd, maar remember…
There's no goin back. See to them, you're just a freak...like me!"
remCOLLATERAL schreef:Gefeliciteerd, eindelijk gewonnen.
Grappig dat je dat even aanhaald Remco. Dat valt namelijk best wel mee, ondanks dat ik de drie voorgaande battles mezelf steeds op het podium wist te manifesteren is deze battle waarin ik dus won (ik kan het niet vaak genoeg zeggen) pas de zesde battle waarin ik deelnam.

Na een zesde plaats op 17 oktober van afgelopen jaar ging het echter alleen maar omhoog. Een vijfde plaats in mijn tweede deelname liet ik volgen door een derde en tweemaal een tweede plaats.

Waar ik eerst al met een veel te grote mond (mond dus, niet ego) aankondigde de laatste battle van 2009 te gaan winnen als mooi kerstcadeau stak Mary daar een pluutje voor. Maar ik vind het best erg cool de eerste battle van het nieuwe jaar te winnen en daarmee lang te kunnen genieten van het feit dat ik sowieso mag meedoen aan de jaarbattle zonder daar gelijk afgeserveerd te worden na een paar uurtjes stemmen. Ik ben gewoon de komende twaalf maanden een kanshebber.

Leuk is trouwens ook om aan te halen dat het ten tijde van mijn eerste deelname nog met moeite ging om een groep van minimaal tien personen bij elkaar te krijgen om zo de battle aan te vangen. Zoals jullie zelf ook gemerkt hebben is er de afgelopen maanden een vlucht genomen in battle deelnemers en is deze uitgegroeid tot een deelnemersveld van meer dan vijftien vaste deelnemers. Daarnaast is het natuurlijk geweldig om te merken dat de kwaliteit daar evenredig aan omhoog gaat, niks ten nadele van eerdere winnaars natuurlijk, maar je merkt gewoon dat mensen bijna moeten zoeken naar woorden die nóg groter gaan dan de al zijnde perfectie van een eerdere inzending.

Laat ik in al dit geblaat niet vergeten om Rich Art te feliciteren met zijn plek rechts van me en vlak vooral ook Patrob niet uit op mijn linkerkant.

Een speciaal dankwoordje wil ik over doen waaien naar Touchwood. Na het winnen van de jaarbattle is het wellicht logisch dat ze even de weg kwijt is. Want wat is weg naar boven als je (kilo?)meters boven de rest van het veld uitreikt? Ik weet echter zeker dat ze de weg weer terug zal vinden en zich weer naar boven werkt al dan niet met een kleine por in de zij of een stiekem uitstekende tong om haar opponenten weer een stukje verder te pushen. Maar ik dwaal af…
Een dankwoord voor Touchwood voor de geweldige presentatie. Schitterend hoe ze heeft uit weten te beelden hoe alle deelnemers slachtoffer zijn geworden van the Axe in deze ronde. Waarna alle lichaamsdelen smakelijk zijn opgediend. Mensen.. bon appetit!

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 05 feb 2010 09:03

Gefilmtotaliseerd Axeqlusive, verdiende overwinning met je delicate vrouwelijke schoonheid !

Tja, in zo'n sterk deelnemersveld worden moeilijke keuzes gemaakt en komen heel wat helemaal niet onaardige avatars er maar een karig rapport thuis. Hou vol !

Geweldige presentatie, Touchwood, en ik weet dat het weer de nodige tijd opgeslokt heeft..

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 05 feb 2010 09:15

Potverdikke! Weer tweede! Maar gefeliciteerd Axe. Meer dan verdiend! :T

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 05 feb 2010 09:17

Idd gefeliciteerd, eens kijken of ik nu hoger kan eindigen.

Overigens was dit het dit keer wel een extreem sterk deelnemersveld.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 05 feb 2010 09:20

Rich Art schreef:Potverdikke! Weer tweede!
Best rot...De eeuwige tweede te zijn, maar bekijk het op deze manier: ... Potverdikkie, weer 15de! ;)

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 05 feb 2010 09:27

Sha schreef:
Rich Art schreef:Potverdikke! Weer tweede!
Best rot...De eeuwige tweede te zijn, maar bekijk het op deze manier: ... Potverdikkie, weer 15de! ;)
Wat dat betreft is Rich Art net Joop Zoetemelk..... Die kon ook geen avatars maken. :wink:

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 05 feb 2010 09:37

Mijn stijgende lijn is helaas over. Gefeliciteerd Axe, zelfs al zou ik het niet hebben bijgehouden dan nog zou ik zeker weten dat je deze aan het winnen was. Je ging zo hard. Zelf begon ik sterk, maar eindigde ik met amper nog punten. Helaas...het is niet anders...en voor de nieuwe battle, ga ik denk ik maar eens proberen of deze avatar het een beetje beter wil doen.

Uit The Lord of the Rings
Afbeelding

Gesloten