Wat een fantastisch album. Ik was eerst wat sceptisch, want ik wil mijn post-rock vaak zo instrumentaal mogelijk, zonder vocals. Maar de combinatie van indie/post-rock die Junius brengt, verstrekt door hun teksten geïnspireerd op het gedachtegoed van Immanuel Velikovsky en de prachtige stem van zanger Joseph E. Martinez, zijn zo hemels als wat.
lykathea schreef:Junius - The Martyrdom of Catastrophist
Wat een fantastisch album. Ik was eerst wat sceptisch, want ik wil mijn post-rock vaak zo instrumentaal mogelijk, zonder vocals. Maar de combinatie van indie/post-rock die Junius brengt, verstrekt door hun teksten geïnspireerd op het gedachtegoed van Immanuel Velikovsky en de prachtige stem van zanger Joseph E. Martinez, zijn zo hemels als wat.
Aan *de lijst* toegevoegd.
Had ik je trouwens deze groepen al aangeraden?
Pelican
And so I watch you from afar
Amenra
Nadja
Niet allemaal strict post-rock, maar meestal close enough
lykathea schreef:Junius - The Martyrdom of Catastrophist
Aan *de lijst* toegevoegd.
Had ik je trouwens deze groepen al aangeraden?
Pelican
And so I watch you from afar
Amenra
Nadja
Niet allemaal strict post-rock, maar meestal close enough
Kijk, kijk, kijk
Pelican ken ik al, de rest niet. Gauw eens opzoeken, en dat het niet strikt post-rock is maakt eigenlijk niet uit. Een goede mix kan ook geen kwaad.