- Uitslag Battle # 05 / 2010 !
Was het in de vorige twee ronden al heel vroeg in de race duidelijk wie er uiteindelijk met de ‘Golden AvA’ vandoor zou gaan, dat was het deze keer zeer beslist niet. Wel maakten zich langzaam maar zeker twee deelnemers los van het veld en leek de strijd zich toe te spitsen tot het veelbelovende talent, Golden boy en eerste winnaar van dit battlejaar; Axeqlusive en oudgediende Touchwood. Toch liepen deze twee niet een heel erg overtuigende race en werd de voorsprong op de rest van het veld of ten opzichte van elkaar, nergens echt heel groot...
Pas op het laatst in de race bleek Franka Potente als Lola in ‘Run Lola Run’ toch over de langste adem te beschikken en maakten Axeqlusive’s Beauty (and the Beast), een pas de deux op de plaats. Waardoor Lola zich eindelijk los kon maken om doelgericht op de finishlijn af te stevenen.
Winnaar: Touchwood met
52 punten.
Tweede plaats: Axeqlusive met
40 punten.
En een gedeelde
derde plek voor: Ayciro en Straka met
28 punten.
En waar sta jij ?
“Check je Plekje”
Welgemeende felicitaties aan de nummers twee en drie:
Axeqlusive, Ayciro en Straka !
Hoe de stemmen werden verdeeld kun je hieronder zien in de chart - helaas was 13Woutie13 nergens te bekennen met zijn stemlijstje, dus is zijn plekje komen te vervallen.
(Heel spijtig, I hate when that happens)...
Ik wil iedereen die mij ergens in zijn/haar stemlijstje heeft willen verwerken, enorm bedanken. Voor mij heeft deze winst een beetje een bijzondere glans omdat, en het werd al eens eerder opgemerkt door, met name, Patrob en Dragonspirit, er in dit plaatje veel tijd en werk is gaan zitten. Het bronmateriaal is volledig uit elkaar geript, afzonderlijk bewerkt en weer terug in elkaar gestoken. Dat dit uiteindelijk met de winst wordt gewaardeerd ben ik echt heel verguld mee. Dank jullie wel !
En uiteraard weet ik dat ik niet de enige ben die werk en tijd in haar plaatjes stopt, waarmee ik bijvoorbeeld Dragonspirit toch ook een hart onder de riem wil steken; blijf ajb mooie dingen maken, want wie weet is het de volgende keer wel raak. Tenslotte… De aanhouder wint en niet geschoten is altíjd mis.
Dankzij Lola / Franka Potente uit ‘Lola Rennt’ (een toepasselijker vlaggendrager als afsluiter van Koninginnedag 2010 hadden we ons bijna niet kunnen wensen, toch was de keuze voor ‘Oranje Boven’ wel geheel een toevallige), gaat de ‘Golden AvA’ naar mij… Touchwood. Ik ben er blij en trots mee !
Iedereen nogmaals bedankt voor het stemmen, en uiteraard weer dank voor het meedoen !
Nieuwe inzendingen voor battle # 6 kunnen vanaf nu ingezet worden !
-------------------------------------------------------------------
De uitslagen van alle Battles in 2010 tot nog toe:
- Bijbehorende presentatie van de inzendingen vind je onder het vetgedrukte battle-nummer -
- Bijbehorende presentatie van de uitslag vind je onder de vetgedrukte naam van de winnaar -
Battle # 01 /2010 :Axeqlusive
Battle # 02 /2010 :Rich Art
Battle # 03 /2010 :WizardOfOss
Battle # 04 /2010 :Touchwood
Battle # 05 /2010 :Touchwood
Voor een volledig overzicht van alle avatar battle winnaars door de jaren heen, kijk op pagina 1 van deze topic, of klik hier (always under construction !)