sorry maar ik blijf het adembenemde denkfilms vinden.....kan niet wachten op de volgende.
deze worden beter en beter, wat vaak niet het geval is als er meerder delen zijn...

Alsjeblieft zeg, het zesde deel was nog een beetje een redelijke afsluiter. (was ook eerst de bedoeling 6 films dacht ik?) Na de eerste twee was het niveau dramatisch en het zesde viel nog een beetje mee. Laat het daar dan bij makers, please. Het einde was nu nog wel redelijk afgewerkt. Maar ja als er toch nog slechtere, belachelijke verhaallijntjes bedacht moeten worden... om dan weer zo veel mogelijk te hakken. Ik keek sinds deel 3 toch maar telkens de volgende (als ze goedkoop werden) om het verhaal een beetje te volgen, maar vind ze eigenlijk verschrikkelijk slecht.dineke schreef:weet iemand daar meer over en wanneer 7 in de bios te zien zal zijn?
sorry maar ik blijf het adembenemde denkfilms vinden.....kan niet wachten op de volgende.
deze worden beter en beter, wat vaak niet het geval is als er meerder delen zijn...
Dat vond ik wat belachelijk, iedereen had wel kunnen zien dat er meer mensen in die stelsels pasten. Verder is het voor mij gewoon één sadistische slachtfilm.dineke schreef:de geadchtegang van het alles, het idee van wie en waarom en hoe tot de oplossing te komen....denk maar eens aan deel V waarin die 5 mensen alle 5 konden overleven door de juiste beslissingen te nemen.
ik vind de films echt wat hebben, maar ja ieder zijn smaak.
Er was toch al 2 delen een andere opvolger?dineke schreef:de dokter (gordon) van het 1e deel schijnt terug te komen ik denk als jigsaw, hij zaagt zijn voet af en aan het einde van de film gaat hij hulp halen....in een andere afelevring zie je dus al dat jigsaw hinkt....
uh nee een syukje gelezen op een amerikaanse site, het deel heet geloof ik ook zoiets als Gordon back, is back .....zoiets....Duikboot schreef:http://www.youtube.com/watch?v=MiUfM0mkJ-8
Je hebt dit filmpje dus gezien begrijp ik?