Help! Welke film is dit?
hoe heet deze film ook alweer? over een huurmoordenaar?
over een vrouw die van de overheid huurmoordenaar moet worden.
ze moet het doen want ze heeft geen keuz
want ze heeft een politie agend neergeschoten bij een overval met haar verkeerde vrienden?
dit is wat iik weet van de film wie weet5 hoe die film heet.
ze moet het doen want ze heeft geen keuz
want ze heeft een politie agend neergeschoten bij een overval met haar verkeerde vrienden?
dit is wat iik weet van de film wie weet5 hoe die film heet.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Dat klinkt als Nikita of de Amerikaanse remake Point of No Return.
- Golden Ghost
- Figurant
Weet iemand de titel van deze misschien?
Moet volgens mij uit de jaren 80 komen.
Een man is de laatste overlevende soldaat op een planeet. Hij zit in een bunker met allemaal intelligente (land)mijnen om hem heen die zich voortdurend verder ontwikkelen. Hij gaat op pad en komt dan een meisje (met een teddybeer?) tegen en samen trekken ze verder.
Moet volgens mij uit de jaren 80 komen.
Een man is de laatste overlevende soldaat op een planeet. Hij zit in een bunker met allemaal intelligente (land)mijnen om hem heen die zich voortdurend verder ontwikkelen. Hij gaat op pad en komt dan een meisje (met een teddybeer?) tegen en samen trekken ze verder.
Spoiler
- Golden Ghost
- Figurant
Wow. Dat was snel! Bedankt. Zocht hier al erg lang naar.El Chivo schreef:Screamers
Ik dacht dat in de film Top Gun het stukje voorkwam dat de hoofdpersoon op zijn motor de aanstaande vriendin doet verlijden door het gene wat zij op het paard doet na te doen op de motor.
Ik moet er steeds aan denken maar kan er niet op komen, misschien Shot Gun. maar weet niet zeker of dat hem is en anders zou ik toch graag een bevestiging hier zien.
Iemand die mij zo kan vertellen welke film het dan wel is, als er nog vragen of onduidelijk hedcen zijn lees ik het hier graag.
Ik moet er steeds aan denken maar kan er niet op komen, misschien Shot Gun. maar weet niet zeker of dat hem is en anders zou ik toch graag een bevestiging hier zien.
Iemand die mij zo kan vertellen welke film het dan wel is, als er nog vragen of onduidelijk hedcen zijn lees ik het hier graag.
Laatst gewijzigd door Dre op 20 jul 2010 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Hot Shots, 100% zeker.
Laatst gewijzigd door WizardOfOss op 20 jul 2010 20:33, 2 keer totaal gewijzigd.
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Hoi,
Wie weet de titel van een film met daarin Angelina Jolie die een meisje speelt dat al zwervend terecht komt in een klein stadje. Ze zit vaak in een onbewoond sloophuis. Ze laat op een gegeven moment haar tattoos zien aan een groepje meisjes (in dat huis). Ze loopt vaak over de lijnen van de brug. Ook herinner ik me een school en een achtervolging in een zwarte suv, ook weer met die groep meisjes. Meer weet ik niet.
Hoop dat iemand dit herkend?
Thx
Wie weet de titel van een film met daarin Angelina Jolie die een meisje speelt dat al zwervend terecht komt in een klein stadje. Ze zit vaak in een onbewoond sloophuis. Ze laat op een gegeven moment haar tattoos zien aan een groepje meisjes (in dat huis). Ze loopt vaak over de lijnen van de brug. Ook herinner ik me een school en een achtervolging in een zwarte suv, ook weer met die groep meisjes. Meer weet ik niet.
Hoop dat iemand dit herkend?
Thx
welke film was het ook weer
ik heb een hele tijd geleden een film gezien die ging over engelen.
er was een groep ''gevallen'' engelen en ofc. de goede engelen die daar dan weer tegen gingen vechten.
op de voorkant van de dvd stond er een met fel blauwe ogen.
ook herinner ik mij iets met speciale krachten oid. en dat de slechte engelen mensen onder hun invloed hadden die met hun mee vochten. de slechte engelen dronken en schoten/moorden er op los in bepaalde stukken. en de goede engelen moeten elkaar eerst nog vinden voordat ze het opnemen tegen de slechte.
wie o wie weet het ?
ik heb al best lang gezocht. hij is bij mij niet meer in de videotheek te vinden (wss ook omdat ik de naam niet weet
)
mvg,
Mr LoCa
er was een groep ''gevallen'' engelen en ofc. de goede engelen die daar dan weer tegen gingen vechten.
op de voorkant van de dvd stond er een met fel blauwe ogen.
ook herinner ik mij iets met speciale krachten oid. en dat de slechte engelen mensen onder hun invloed hadden die met hun mee vochten. de slechte engelen dronken en schoten/moorden er op los in bepaalde stukken. en de goede engelen moeten elkaar eerst nog vinden voordat ze het opnemen tegen de slechte.
wie o wie weet het ?
ik heb al best lang gezocht. hij is bij mij niet meer in de videotheek te vinden (wss ook omdat ik de naam niet weet

mvg,
Mr LoCa