Battle of the Avatars

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Plaats reactie
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 26 jul 2010 20:55

Serieus ? Dat had jij erbij staan, hè, bij de Battle of the Babes. Maar dan krijg je weer de vraag hoe te bepalen waar de grens ligt van drama en discussie. Boof en dien houdt het deze visafslag levendig en riekend. Men weet precies waar de actie is. Betere promotie kun je niet hebben. hoewel het de vorige keer imo behoorlijk ver over de schreef ging maar dat is puur persoonlijk
Laatst gewijzigd door Touchwood op 26 jul 2010 21:02, 2 keer totaal gewijzigd.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 26 jul 2010 20:59

ja ben eigenlijk wel serieus. Ik ben dat maandelijkse gezeur eigenlijk wel echt zat en die grens kan jij heel goed bepalen. :)

Ik vind het prima als mensen deze discussie proberen in te zetten tussen de battles, maar tijdens de battle niet.

Dus drama's prima maar niet tijdens een battle, zo onredelijk is dat toch niet. :)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 26 jul 2010 21:13

Ik zal mijn gedachten over deze laatste zin in je voorstel laten gaan en hoe deze dan het beste vorm te geven.

Terwijl ik dat doe ga ik even vast het een en ander klaarzetten voor de ophanden zijnde uitslag die ook wel first thing tomorrow kan volgen, dat ligt maar net aan hoe wakker en helder ik blijf :)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 26 jul 2010 23:10

Time's up !

... er kan niet meer gestemd worden.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 26 jul 2010 23:59

Drama tijdens de battle niet nee vind ik prima. De vorige van mij was dan ook niet tijdens een battle. Ik ben wel ook spuugzat hoe sommigen reageren op een drama. Eigenlijk spuugzat wat mensen als een drama zien en wat als een discussie. Bijna altijd dat eerste terwijl het ook heel vaak slechts het tweede is.Een kan niet zonder het ander dus dan allebei maar niet als het aan mij ligt :wink: :T

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 27 jul 2010 00:09

Wacht even tot de uitslag geweest is, Kyrill. Die hoort ook nog bij de battle... (en ik wil een lichtgrijs vlakje voor mijn post, goddamnit) :wink:

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 27 jul 2010 00:20

Sicky begon ook al ;) Maar ik houd er wel over op nu :Y

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Uitslag: Battle #09/2010

Bericht door Touchwood » 27 jul 2010 00:45

• Uitslag: Battle # 09 van 2010 !
De strijd is gestreden, de winnaar is bekend. Al zullen we even geduld moeten hebben eer hij zijn tweede ‘Golden Ava’ van dit jaar, op kan komen halen. Onze winnaar zit op dit moment namelijk prinsheerlijk cultuur te snuiven in Toscane. Je raadt het al, met 40 punten is de winnaar van battle #9 van 2010 geworden…
              • Rich Art !

Zijn winnende inzending is er één uit de film met de tegenstrijdige en weinig toepasselijke titel: ‘Get Low’, want ik weet zeker dat dit niet het geval zal zijn wanneer Rich Art deze uitslag, via zijn Ipod of thuis over een kleine twee weken, te zien krijgt.

Rich: van harte gefeliciteerd met je overwinning ! :T

Het was een behoorlijk spannende strijd waarin de koplopers dichtbij elkaar bleven en waar het verschil zo miniem bleef dat de boel met slechts één of twee stemlijstjes, zo weer overhoop kon komen te liggen. Maar het stuivertje wisselen aan kop en de geboden movie minutes voor de winst (hoewel Doc. volgens mij nu een rekening te vereffenen heeft met Kurz), en overige omkoopsommen ten spijt, wist Rich Art de nummer twee: Ayciro af te houden van de winst door haar met vijf punten voor te blijven. De nummer drie: Dragonspirit, wist op het laatst in de strijd ondergetekende van de derde plek af te houden en gaat er, met een puntentotaal van 33, vandoor met een zeer verdienstelijke derde plek en zoals gezegd, evenals Ayciro nog zo dicht bij de koppositie, dat hij de winst welhaast heeft kunnen ruiken of met zijn adem heeft kunnen verschroeien !

Ook de nummers twee en drie, respectievelijk Ayciro en Dragonspirit, van harte met je eremetaal !

• De basisopstelling in blokformatie verschuift als volgt:
  • Afbeelding...........Afbeelding...........Afbeelding...........Afbeelding...........Afbeelding
    1e: Rich Art, 40 pt.........2e: Ayciro, 35 pt..........3e: Dragonspirit, 33 pt........4e: Touchwood, 31 pt............…5e: Patrob, 26 pt

Afbeelding...........Afbeelding...........Afbeelding...........Afbeelding...........Afbeelding
    6e: Sickboy1984, 25 pt.......7e: Shine, 24 pt..........8e: Axeqlusive, 18 pt ............... 9e: Rem, 13 pt ...........9e: Dr. Strangelove, 13 pt

Afbeelding...........Afbeelding...........Afbeelding...........Afbeelding...........Afbeelding
    9e: Sha, 13 pt................10e: Kyrill, 10 pt..............11e: PascalE, 9 pt..............12e: Remon, 7 pt......13e: ErikSchierboom, 5 pt

13e: Thiver, 5 pt............14e: Rooster, 3 pt..............14e: Straka, 3 pt..........15e: AvHelvoort, 2 pt.........16e: Colonel_Kurz, 0 pt

.......
      • ‘Check je Plekje’ in de chart en zie hoe het stemmen is verlopen:
Afbeelding

• Nog eens onder elkaar…
            • Afbeelding Winnaar: Rich Art (40 pt.)

Afbeelding 2e: Ayciro (35 pt.)

Afbeelding 3e: Dragonspirit (33 pt.)

Afbeelding 4e: Touchwood (31 pt)

Afbeelding 5e: Patrob (26 pt.)

Afbeelding 6e: Sickboy1984 (25 pt.)

Afbeelding 7e: Shine (24 pt.)

Afbeelding 8e: Axeqlusive (18 pt.)

Afbeelding 9e: Rem (13 pt.)

Afbeelding 9e: Sha (13 pt.)

Afbeelding 9e: Dr. Strangelove (13 pt.)

Afbeelding 10e: Kyrill (10 pt.)

Afbeelding 11e: PascalE (9 pt.)

Afbeelding 12e: Remon (7 pt.)

Afbeelding 13: Thiver (5 pt.)

Afbeelding 13e: ErikSchierboom (5 pt.)

Afbeelding 14e: Straka (3 pt.)

Afbeelding 14e: Rooster (3 pt.)

Afbeelding 15e: André van Helvoort (2 pt.)

Afbeelding 16e: Colonel_Kurz (0 pt.)
En de ‘Golden Ava’ gaat deze keer naar onze sympathieke Rich Art (ik zet ‘m zolang voor je in de kluis, zoals beloofd) :wink:
          • Afbeelding
In het Algemeen Klassement klimt Rich Art nu direct een heel stuk en komt in de bovenste helft van het Klassement terecht.

Afbeelding

__________________________________________________________________________________________________

De uitslagen van alle Battles in 2010 tot nog toe:
- Bijbehorende presentatie van de inzendingen vind je onder het vetgedrukte battle-nummer -
- Bijbehorende presentatie van de uitslag vind je onder de vetgedrukte naam van de winnaar -

Battle # 01 /2010 :Axeqlusive
Battle # 02 /2010 :Rich Art
Battle # 03 /2010 :WizardOfOss
Battle # 04 /2010 :Touchwood
Battle # 05 /2010 :Touchwood
Battle # 06 /2010 :Shine
Battle # 07 /2010 :Touchwood
Battle # 08 /2010 :Sha
Battle # 09 /2010 :Rich Art

Voor een volledig overzicht van alle avatar battle winnaars door de jaren heen, kijk op pagina 1 van deze topic, of klik hier (always under construction !)

__________________________________________________________________________________________________

Inzendingen voor de volgende battle kunnen vanaf nu alweer worden ingezet ! :T
De (aangepaste) leidraad hiervoor luidt als volgt:

..Algemene regels - waar dient de inzending aan te voldoen:
- de ingezonden avatar dient als profielplaatje te kunnen fungeren, dit houdt in dat de inzending 80 x 80 pixels dient te zijn, of van een kleiner formaat, en
..niet meer dan 15 kb groot mag zijn
- het is wenselijk, maar uiteraard niet verplicht, de inzending ieg voor de duur van de battle in je profiel te zetten
..(zo weet je meteen of het ‘past’, mocht dit niet het geval zijn, zijn er altijd wel mensen die je willen helpen met het passend maken van je avatar)
- er mag slechts één avatar per deelnemer ingezonden worden per battle
- eventuele wijzigingen maak je in de post met je initiële inzending en attendeert de spelleider hierop middels een nieuwe post
- gelieve niet een post met inzending en al te quoten, dit om het verzamelen van de inzendingen zo overzichtelijk mogelijk te houden voor de spelleider
- vereeuwig je inzending! Link jouw avatar vanaf een betrouwbare host waar het wisselen van avatar niet uitmaakt, dus niet via de url van je profielplaatje op FT,
..Tips: ImageShack; Photobucket
- doet de link naar je plaatje niet meer is dat je eigen probleem en kan het plaatje niet in de opmaak van de battle worden meegenomen
- de ingezonden avatar dient filmgerelateerd te zijn
- er mag niet meerdere malen worden meegedaan met dezelfde avatar
- de ingezonden avatar moet een eigen creatie zijn
- vermeld in de post van je inzending zichtbaar uit welke film jouw plaatje afkomstig is, of welke filmgerelateerde persoon er op te zien is
- er kunnen gedurende ongeveer 10 dagen avatars ingestuurd worden
- een nieuwe battle kan pas van start gaan wanneer er ten minste 10 inzendingen zijn
- nieuwe deelnemers, bekend of onbekend met dit spel en met ten minste 10 serieuze forumberichten, zijn van harte welkom
..om jezelf bekend te maken met dit spel, raadpleeg pag. 1 voor: - de regels van het spelletje -

Dit voor wat betreft de herziene algemene regels, de rest van de gereviseerde (stem)regels vind je hier
Aangezien dit herziene regels betreft, graag nog even zorgvuldig doornemen mocht je dit nog niet gedaan hebben.

Op naar battle #10 ! We maken er met z’n allen weer een mooi en creatief feestje van. Wat jij ?

• Who is in ? :)
Laatst gewijzigd door Touchwood op 27 jul 2010 08:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 27 jul 2010 06:18

Congrats vakantieman!
En natuurlijk ook aan Ayciro en Joop :D

Zelf trouwens toch nog een achtste plaats, nice, bedankt voor de stemmen.

Mijn nieuwe inzending is:

Afbeelding
uit Inception

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 27 jul 2010 06:50

Gefeliciteerd Rich Art :)

En nu de battle voorbij is, let the drama begin.

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 27 jul 2010 07:53

Gefeliciteerd Richard!

Mijn inzending uit Chicago:
Afbeelding

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 27 jul 2010 08:06

Van hart Rich Art en ook Ayciro. Heb mijn best gedaan, maar tegen dit soort geweld red ik het toch net niet. Ben er ook nog steeds niet achter wat er nog ontbreekt in mijn avatars, heb net dat missende ingredient nog nooit gevonden.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 27 jul 2010 08:18

Same here.

Maar goed, ik ga weer zoeken voor de volgende battle.

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 27 jul 2010 08:36

Geen idee of deze al geweest is, maar zo niet, is mijn nieuwe inzending uit Daywatch

Afbeelding

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 27 jul 2010 08:48

Grappig ik heb er nu net 1 gemaakt uit nightwatch. :)

Plaats reactie