Handige DVD / Blu-ray websites!
- MoviexFreak
- Bijrol
- Winchester73
- Filmster
http://www.blu-ray.com/
Voor Blu-ray ('BD') releases (film, muziek): http://www.blu-ray.com/
Kenmerken o.a.:
- nieuwe BD releases
- uitgebreide Blu-ray reviews
- Blu-ray speler reviews
- reviews van furummers
Ook eventuele BDzone codes worden aangegeven.
Site vergelijkbaar met 'DVDBeaver', maar toch ff anders.
Kenmerken o.a.:
- nieuwe BD releases
- uitgebreide Blu-ray reviews
- Blu-ray speler reviews
- reviews van furummers
Ook eventuele BDzone codes worden aangegeven.
Site vergelijkbaar met 'DVDBeaver', maar toch ff anders.
- sickboy1984
- Regisseur
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Aangezien ik gewoon te lui ben om zelf te zoeken en toch ook maar eens over moet op zo'n blauw straaltje haak ik hier toch ook even op in. Hoe zit het eigenlijk met regio's, zijn spelers eventueel eenvoudig regiovrij te maken, zijn goedkope spelers dat wellicht vaak al, of is het überhaupt niet relevant?
- Winchester73
- Filmster
Bij een multi-player moet de DVD-sectie regio-vrij zijn en de Blu-ray sectie zone-vrij.WizardOfOss schreef:Aangezien ik gewoon te lui ben om zelf te zoeken en toch ook maar eens over moet op zo'n blauw straaltje haak ik hier toch ook even op in. Hoe zit het eigenlijk met regio's, zijn spelers eventueel eenvoudig regiovrij te maken, zijn goedkope spelers dat wellicht vaak al, of is het überhaupt niet relevant?
Ik heb al bijna een jaar naar volle tevredenheid een regio- en zone- vrije OPPO BDP-83 multi-player.
Gelukkig hebben vrij veel Blu-ray discs geen zone-code en veel subs.
Eind vorig jaar voor weinig geld BROKEN TRAIL - Blu-ray uit de V.S. laten komen; had ook nog NL-subs bijvoorbeeld.
Maar kijk ook eens HIER.

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik heb nu al een jaar of 10 naar volle tevredenheid een echte Provision DVD-speler, een van de eerste budget-spelers van de Blokker. Dat is inderdaad meer het segment wat ik zoek...
Maar zone-vrij is dus het toverwoord, En inderdaad dan ook regiovrij, anders heb ik toch een aantal dvd's staan die het niet meer doen.
Maar zone-vrij is dus het toverwoord, En inderdaad dan ook regiovrij, anders heb ik toch een aantal dvd's staan die het niet meer doen.
- Winchester73
- Filmster
- geertvdheide
- Hoofdrol
Re: Handige DVD / Blu-ray websites!
Toffe links hier, ik had nog een verzoekje: Ik ben op zoek naar een site om bij te houden welke dvd's ik heb. Iets waar ik dus kan aanvinken / opzoeken welke ik heb, en dan een lijst kan weergeven. Een verlanglijstje met welke films ik nog wil kopen zou helemaal geweldig zijn. Bestaat er zoiets? Mag Nederlands of Engels zijn.
- gielpeeters
- Oscar nominatie
DVDProfiler van Invelos is een prima tool daarvoor...
Dat klopt helmaal alleen moet je voor het programma gaan betalen als je boven de ik geloof 50 of 100 films komt.gielpeeters schreef:DVDProfiler van Invelos is een prima tool daarvoor...
Het is maar dat je het weet natuurlijk
wel nog even de link naar de site: invelos.com
Op What I Watch, moviemeter,... gaat dat ook, maar dan met minder toeters en bellen dan Invelos. Gewoon een lijstje van de filmtitels die je op DVD/BR hebt (zonder verder veel onderscheid te maken tussen welke edities en zo)
Ik heb pas de gratis versie van DVDprofiler gedownload. Nu wil ik hier gerust voor betalen. Maar wat heeft de betalende versie meer te bieden? En is de kostprijs eenmalig of moet bvb maandelijks betalen?