Damnit, ik heb er zes in plaats van vijf en ik kan niet kiezen !
Btw, Sickie… ik dacht dat je een straight jacket als stemattribuutje zou nemen deze keer ? Duimpje is ook leuk hoor!
Anyweesz, waar gehakt wordt vallen spaanders, helaas moet ik dus de knoop nu dan toch echt door gaan hakken.
- Toad-ally Touch-ed !

- 01. Sickboy1984
...
Subtiel is niet vaak een omschrijving die je vlug in verband zou brengen met Sickboy, maar met deze inzending is het raak: Sickboy, subtiel en sfeervol (say whaaat)
02. Axeqlusive
....
Prachtig plaatje in mooi op elkaar afgestemde bruintinten
03. ErikSchierboom
.....
Iets minder subtiel in de bruintinten is deze knaller van ErikSchierboom. Goudbruin… misschien wel de kleur van weer een ‘Golden AvA’ op de schoorsteenmantel?
04. Thiver
......
Heel mooie inzending van Thiver. Prachtig hoe die schuimkraag door het wit van de waternevel naar die paars/blauw tint verloopt. Met het geel van het raft vormt het haast een tropische verrassing
05. Shine
......
Razorsharp, mooie kleuren en weer een strakke inzending van Shine !
En ik wil WizardOfOss er verdikkeme ook in hebben maar het gaat niet !
(Als ik ze nou heel dicht tegen elkaar aanzet, mag het dan ook niet ?) Nee, nou… dan wil ik ieg gezegd hebben dat er een kien oog en lef voor nodig is dit plaatje zo uit te snijden. Ik heb deze (net als Ayciro en Axeqlusive en god weet wie allemaal nog meer), ook in de mappen zitten, maar daar de omgeving waar deze cellist op de filmposter in speelt, zo mooi is, kwam niemand op het idee om de uitsnede op deze manier te doen. Mijn complimenten!

Wil jij ook uitdrukking geven aan je voorkeur dan kan dat...
......................kies dan hier jouw vijf favoriete inzendingen
......................en zet ze in een stemlijstje van één
(vijf punten), tot vijf
(1 punt)
- ..................
- *** Deadline is: vrijdag 20 augustus om 23:59 uur ***
Stemlijstjes ingeleverd ná dit tijdstip worden niet meegenomen in de eindstand.