Ik had de film afgelopen vrijdagavond aangezet, maar ik viel op een gegeven moment gewoon in slaap (dat is me al minstens 2,5 jaar niet meer gebeurd).
Tot nu toe (ongeveer 60 minuten) echt een verschrikkelijke film. Ik heb Norris nog niet in actie gezien, wel één van zijn teamleden waar de film meer om draait dan om Norris. Hij heeft alleen nog maar les gegeven in allerlei morele kwesties, zeer ongeloofwaardig allemaal.
Misschien dat ik de film vanavond na het trainen nog afkijk, maar daarna gaat hij linea recta op het stapeltje DVD's wat ik ooit nog weg moet doen!
Inderdaad de tweede President's Man, een zeer slechte en saaie film. Op het einde ga je hem eventjes een beetje zien vechten, maar de film draai inderdaad om zijn student/leerling. Ik raadt je aan om een keer de eerste te zien.
Je zal er waarschijnlijk niet zoveel zin meer in hebben na deze slechte ervaring maar qua vechten en actiescènes is de eerste echt een prima starter. Ook de training scènes in de film zijn wel ene pluspunt in de film en zijn erg leuk om te zien. Het eindgevecht is ook niet slecht en het is tegen een vechter dat je in velen Chuck Norris films zult terugzien.
De enige punten waar je je misschien wel kunt aan ergeren is het overbodig gekraak van nekwervels en al die toestanden en het acteerwerk en verhaal, maar ja, dat is niet zo belangrijk e.
Als deze dan ook echt niks is voor je, dan raadt ik je misschien de oudere films aan (met de jonge Chuck dus) of gewoon niks meer, omdat hij je gewoon niet ligt.
Oké?