Haha natuurlijk. Iedere Martial Art acteur is wel anders en de ene hebben dan natuurlijk bepaalde voorkeuren zoals jij Tim. Ik kan dat wel begrijpen. Ik ben persoonlijk iemand die ze allemaal wel erg goed vindt en daardoor zie ik heel veel verschillende soorten Martial Art en dat spreekt mij het meeste aan.
Oké nu is het gedaan met de zwakke films (in jou mening). Ik weet nu wel wacht je echt zoekt in een Norris film en dan denk ik dat je met Missing In Action 2 (Sickboy's favoriet) het best gaat af zijn. De film kent een goed onderhouden verhaal, boven gemiddeld acteerwerk voor een norris film en bevat een paar zeer sterke scènes zoals met de rat die je zeker niet gaat vergeten. De actie is heel wat minde ren komt er pas echt door op het einde, maar we krijgen wel nog een aardig eindgevecht waar Norris eens wat laat zien.
Als je nog een film zoekt met dezelfde aspecten zoals Missing In Action 2 zou ik naar Code Of Silence gaan. Deze is vakkundig geregiseerd door Andrew Davis (The Fugitive, Above The Law en Under Siege) en dat merk je al direct aan het begin geluid. Op acteervlak, beeld en geluid is alles goed ook goed, alleen kon de actie wat meer in de film aanbod gekomen zijn en had Norris ook wat meer mogen vechten. Een aardige versie, maar het is wel duidelijk dat Above The Law de betere versie ervan is door de betere actie.
Als je een echt goede Norris film zoekt op alle vlak dan zit je het best met Lone Wolf Mcquade. Een schitterende film (voor mij de beste van onze Karate kampioen) waar we hem als keiharde ranger zien. Deze film is gewoon zo goed, kijk gewoon. David Carradine is trouwens zijn vijand in de film. I love it!