WTF?!? Rare dingen tijdens het gamen.
Re: WTF?!? Rare dingen tijdens het gamen.
Niet zelf meegemaakt, kwam hem tegen:

- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Bewijst maar hoe belachelijk kniven is in MW2
.

Superman-mode! 

- Frank_Costello
- Oscar winnaar
Zou me niks verbazen als het nog echt kan ook 

- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Dat is echt een bazenspel!agent47 schreef:returnt to castle wolfenstein speelde
begon ineens mijn tegenstander stil te staan
en bleek me niet te zien. zonder cheats!!!![]()
dit gaf me de kans om de eindbaas heinrich te verslaan.

Ben daarom aangewezen op een select aantal old school games, waaronder Unreal Tournament. (uit '98, en daar zit wel een breedbeeld instelling bij, en UT2004 heeft dat niet).
Je kunt bijna alle spellen op 16:10 of 16:9 spelen, zo ook RTCW: http://www.widescreengamingforum.com/wi ... olfensteinDuikboot schreef:Dat is echt een bazenspel!agent47 schreef:returnt to castle wolfenstein speelde
dit gaf me de kans om de eindbaas heinrich te verslaan.Helaas kan ik 'm niet meer spelen. Heb tegenwoordig een breedbeeld monitor en die instellingen zitten niet in het spel
![]()
Ben daarom aangewezen op een select aantal old school games, waaronder Unreal Tournament. (uit '98, en daar zit wel een breedbeeld instelling bij, en UT2004 heeft dat niet).
En je kunt natuurlijk ook gewoon in 4:3 spelen op een breedbeeldmonitor.
ik denk dat tegenwoordig niemand meer een ps2 (playstation 2) heeft, maar daar kan je hem ook voor kopen. http://www.bol.com onder andere. en de nieuwe versie van wolfenstein is uit voor pc, xbox360 en ps3.TheMajor schreef:Je kunt bijna alle spellen op 16:10 of 16:9 spelen, zo ook RTCW: http://www.widescreengamingforum.com/wi ... olfensteinDuikboot schreef:Dat is echt een bazenspel!agent47 schreef:returnt to castle wolfenstein speelde
dit gaf me de kans om de eindbaas heinrich te verslaan.Helaas kan ik 'm niet meer spelen. Heb tegenwoordig een breedbeeld monitor en die instellingen zitten niet in het spel
![]()
En je kunt natuurlijk ook gewoon in 4:3 spelen op een breedbeeldmonitor.
Ik denk dat er nog aardig wat mensen met een PS2 zijn, aangezien de games nog steeds verkocht worden in iedere winkel.
daar zit wat in, maar ps2,s zie ik eigenlijk niet zo vaak meer liggen.
ik heb er een van bart smit. maar ja........de ps3 is inmiddels zo populair.
ook de xbox360 hoor. alleen heb ik geen van beiden.
ik heb er een van bart smit. maar ja........de ps3 is inmiddels zo populair.
ook de xbox360 hoor. alleen heb ik geen van beiden.
- Frank_Costello
- Oscar winnaar
Wolf: ET was zo'n mooi spel he? Lekker knallen met een stel wapens en mensen keihard naaien door ze te backstabben. Prachtig 

Nog steeds hoor. Een van de weinige multiplayer shooters die niet alleen om het schieten gaat, maar om geloofwaardige objectives. Deathmatch, capture-the-flag en dat soort primitieve spelvormen zitten er niet in.
Voor wie van modernere graphics houdt, is er Enemy Territory: Quake Wars. Het zelfde principe; zelfs nog meer objective-based dan Wolf:ET.
Voor wie van modernere graphics houdt, is er Enemy Territory: Quake Wars. Het zelfde principe; zelfs nog meer objective-based dan Wolf:ET.
- Frank_Costello
- Oscar winnaar
Ja, ik zei was omdat Quake Wars ook al uit is. Ik heb hem nog steeds geinstalleerd staan, en soms, heel soms, speel ik nog eens een potje. Assault rifletje en gaaaaaaaaaan tot je weer 3 afspraken mistTheMajor schreef:Nog steeds hoor. Een van de weinige multiplayer shooters die niet alleen om het schieten gaat, maar om geloofwaardige objectives. Deathmatch, capture-the-flag en dat soort primitieve spelvormen zitten er niet in.

het valt wel mee. de bestuuring is echt K*T maar haast makkelijker dan de pc versie.
en langer dan de pc versie.
Zaterdag gebeurde dit tijdens het spelen van Assassin's Creed Brotherhood:
Lastig, zo'n deur...
Lastig, zo'n deur...