Gelukkig heb ik bewijzen!!!
deze foto heb ik gemaakt op de laatste FT bijeenkomst (Seven Samurai)

bolo is de snorremans
ruben schreef:dus niet he.
Gelukkig heb ik bewijzen!!!
deze foto heb ik gemaakt op de laatste FT bijeenkomst (Seven Samurai)
bolo is de snorremans
Ook ik zie hier de meesten als een soort vrienden, vooral omdat je je kan uiten over je ware gevoelens, en eerlijk kunt zijn, niet te hoeven meepraten omdat ze je niet begrijpen, en vaak een eerlijk antwoord krijgt. Op de topics van FilmTotaal kan je veel leren van anderen, en soms kan je zelf iets aangeven, maar ook wel lachen, en vooral dat is belangrijk.Konami schreef:Mijn reden waarom ik fora's bezoek is omdat:
- Kennis ontvangen en geven (knowledge is power, but love and knowledge is the absoluut power)
- Lachen
- Discusseren
- Zit op kamers in Wageningen, mijn vrienden zitten allemaal in Hengelo, ik heb soms (soms wel vaker) het behoefte om met iemand te praten.
Soms kan het lekker zijn om met iemand te praten die je niet kent. Vooral over jouw gevoelens. (heb ik tenminste...)
Dat kan ik soms bij jullie, dus zie ik jullie ook als een soort vrienden groep, wanneer is iemand eigenlijk je vriend? (Ik heb wel een bepaalde gedachte over de definitie van een vriend, maar ik wil het van jullie horen wat dat volgens jullie is..)
Helemaal waar, het is ook niet zo dat echte vrienden aan elkaar moeten plakken, maar dat je weet dat ze er zijn! En dat je op elkaar kunt bouwen, als het in wat voor situatie ook, nodig is. Hetzij in vreugde, hetzij in verdriet.Bukowski schreef:Klein Orkest zong het ooit treffend voor mij: "Vriendschap dat moet lopen, we zien elkaar wel weer"
Nou ik ook niet Bukowski, ik ben blij dat ik enkele héél goede vrienden/vriendinnen heb, het zijn er niet veel, maar echte vriendschap moet je koesteren. Het liedje is goed, maar waarom vriendschap is een illusieBukowski schreef:Pakkend misschien maar spreekt mij niet aan. Ik hoop nooit zo verbitterd te worden.einstein schreef:ik vindt die van Het Goede Doel ook wel pakkend:Bukowski schreef:Klein Orkest zong het ooit treffend voor mij: "Vriendschap dat moet lopen, we zien elkaar wel weer"
Vriendschap is een illusie
Het zijn volgens mij inderdaad de verwachtingen die een vriendschap (eigenlijk iedere relatie) kapot kunnen maken. Iedereen kent het wel: ik heb de vorige keer gebeld dus nu is het zijn/haar beurt. Ik denk dan: als je hem/haar wilt spreken bel dan gewoon zelf - niet zo moeilijk doen of met andere woorden "vriendschap dat moet lopen, we ...."Konami schreef:Misschien door onze eigen verwachting patroon van een ander/vriend...
Soms doe je veel voor ze, dan kun je een keer een gunst verwachten... en je krijgt het niet, ook niet na enkele keren...
Sommige gasten kunnen dan denken: vriendschap is een illusie
Heb ik vroeger ook enkele keren gehad, maar het was gewoon mijn fout, men moet nooit iets verwachten van iemand, maar verwacht altijd het onverwachte... een beetje paradox, lijkt me... [of haal ik nou iets door elkaar?]