Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Avatar Jaarbattle 2010 / Stembus op slot !

Bericht door Touchwood » 21 jan 2011 00:27

De stembus is gesloten !
    • Afbeelding
__________________________________________________________________________________________________
  • - Na het verlopen van de deadline, (hetzij direct daarna – of de volgende dag) wordt de
    ..eindscore gepost en zal de winnaar van het avatarjaar 2010 bekend gemaakt worden !
__________________________________________________________________________________________________

Werk in uitvoering, dus graag nog even geduld ! :wink:

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Avatar Jaarbattle 2010

Bericht door Rich Art » 21 jan 2011 08:03

Dat wordt duimen draaien de hele dag! Hoewel mijn avatars het beiden helaas niet heel goed hebben gedaan...

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 21 jan 2011 10:57

'Duimen draaien'... wat the fok is dat 8)

Ik weet niet of het de hele dag duurt, maar ik ben er ieg druk mee aan het timmeren. Dan weet je ieg dat ik niet op m'n handen zit of met m'n duimen draai oid. :wink: Nog even geduld, ajb.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 21 jan 2011 11:00

Touchwood schreef:'Duimen draaien'... wat the fok is dat 8)

Ik weet niet of het de hele dag duurt, maar ik ben er ieg druk mee aan het timmeren. Dan weet je ieg dat ik niet op m'n handen zit of met m'n duimen draai oid. :wink: Nog even geduld, ajb.
Zijn dat allemaal hints naar de stijl?

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 21 jan 2011 20:25

Nee, dat is in de stijl van de openingpost. :wink:
Laatst gewijzigd door Touchwood op 21 jan 2011 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 21 jan 2011 20:32

Waar is de uitslag?

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Uitslag Jaarbattle 2010

Bericht door Touchwood » 21 jan 2011 20:35

Afbeelding

De strijd is gestreden, de missie: ‘Bring that Diamond AVA Home’ is volbracht.

Operatie DogTag wordt hierbij afgesloten met dank aan elke strijdkracht die zijn/haar stem heeft laten gelden.
De geleden nederlagen (defeats) zijn geteld, de slachtoffers (casualties) die je achter (je) hebt gelaten, in kaart gebracht.

Shine, één van de twee vrouwelijke krijgers die dit strijdveld rijk was, wist van meet af aan de battle naar zich toe te trekken en had van niemand ook maar enig gevaar te duchten. Met bijna twee keer zoveel punten als de nummer twee wist ze de Diamond AVA Award 2010, met een score van 62 punten voor haar plaatje uit battle # 06, meer dan veilig te stellen.
        • Afbeelding
Als een ware Mata Hari liet ze met haar heimelijke vechttechnieken een dodelijke schaduw vallen over al haar overwegend mannelijke tegenstanders. Ook wist Shine zonder enig schroom of aderlating met die ene killeravatar ook haar enige vrouwelijke concurrent en winnares van vorig jaar, Touchwood, wier ontsnapping met de Diamond AVA in 2009 van Shine als runner up destijds, ternauwernood was, compleet met diens vier losse flodders in het spel, tot een onherkenbare, bloederige pulp neer te maaien.
AfbeeldingHoezee ! :D Goud en daarmee de ‘Diamond AVA Award’, een eervolle vermelding in het Algemeen Klassement, eeuwige roem en de Militaire AVA-Orde… gaan naar jou !

De nummer twee positie wordt bezet door nog zo’n lonely ranger aan de wandel in zijn oranje 80 x 80 avatargebied: WizardOfOss met 35 punten. Hiermee heeft deze scherpschutter zijn vege lijf met succes ontrukt aan de zuigende smurrie van de loopgraven en weet hij met kogels, bajonet, stoffige laarzen en hoed, andermans bloed rijkelijk te laten vloeien.

Well done ! Het zilver en de Bronzen Leeuw zijn voor jou.

ErikSchierboom veroverd de derde plek op het ereschavot met 28 noten op zijn zang.
Zo vredelievend als hij normaalgesproken ook kan zijn, zo bloeddorstig en genadeloos eigent hij zich nu een rits van verbrijzelde slachtoffers toe om als doorgewinterde veteraan en oud winnaar van de Avatar Jaarbattle in 2006, zich van zijn meest ongenaakbare en gevreeschde kant te laten zien.

Petje af ! Brons, en daarmee het Bronzen Kruis, is jouw deel.

Afbeelding

Dit alles werd uiteraard mogelijk gemaakt door niet alleen henzelf, maar ook door alle gevallenen die moegestreden en netjes verbonden vandaag huyswaerts hebben mogen keren.

Graag verzoek ik jullie, stoere en dappere helden van 2010, nog eenmaal aan te treden om ook jouw eremetaal in ontvangst te nemen.

Het Kruis van verdienste is voor jullie, draag het met trots.

Proficiat !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

I salute you...

Na, Dirk Diggler in 2005, ErikSchierboom in 2006, Lumière in achtereenvolgens 2007 en 2008 en Touchwood in 2009, komt ook Shine in de Hall of Fame terecht !

Afbeelding

Felicitaties en de ‘Diamond AVA’voor de Jaarbattle Winnaar van 2010….

Shine !
        • Afbeelding

'Check je Plekje'

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Touchwood op 21 jan 2011 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 21 jan 2011 21:03

Nu wel. Mooie presentatie _O_

Gefeliciteerd Shine!!!! :T

Lonewolf
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Lonewolf » 21 jan 2011 21:20

Jeetje daar moet wat werk ingezeten hebben. :T
Gefeliciteerd Shine. en de rest ook met hun andere plaatsen.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 21 jan 2011 21:52

Om te beginnen... jees Touch, wat ziet dat er weer schitterend uit! :T
Dan door naar Shine, misschien verwacht, maar de race moest eerst gereden worden, al was er weinig kans voor materiaalpech natuurlijk, gefeliciteerd, hij is dik verdient en komt je toe!

En dan even voor en van mezelf: een VIERDE plek in de jaarbattle, yeah baby!!!
Iedereen superbedankt voor de stemmen, en de support en de reacties heel het jaar door steeds.

ps.
en whaaaa ik sta boven drie keer Touchwood!!!

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 21 jan 2011 22:04

Shine gefeliciteerd met je nummer 1 positie van 2010 :T
Maar natuurlijk is een nummer 2 en 3 positie ook er mooi dus Wizzard en Erik ook, gefeliciteerd.

We zullen eens kijken wie dit jaar op die plaatsen zullen komen te staan.

En Touchwood wat moet jij er een werk in gehad hebben om dit allemaal te maken, prachtig weer. :Y

Shine
Regisseur
Regisseur

Bericht door Shine » 21 jan 2011 23:35

Jeuj !

Yes !

Jippie !

Wauw, wat enorm leuk zeg, de eerste plaats.... Allemaal ontzettend bedankt voor jullie stemmen, helemaal goed zeg !
Superleuk. :T

Mijn felicitaties natuurlijk ook aan de Wizard en Erik, voor hun zilver en brons.

En natuurlijk een enorme pluim voor Touch, wat een werk meissie.... Chapeau weer zeg !
Ik zal de 'Diamond AVA' zeker een mooi plekkie geven.

Vanavond en morgen zijn alle hapjes en drankjes bij de Lemming op mijn kosten. Enjoy !

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 22 jan 2011 00:03

Gefeliciteerd Shine! Geen twijfel over mogelijk dat deze naar jouw ging dit jaar. Het werd al gezegd toen de avatar battlewinnaar werd en nu is het bewezen. :+

Ik had alleen niet gedacht dat je toch nog zoveel punt ging halen. :T Een grote voorsprong op de rest. Al de punten van Touch Avatars bij elkaar opgeteld is net wat hoger maar het scheelt weinig. :) Dat zegt genoeg denk ik. :8

Wizard en Erik ook gefeliciteerd met jullie verdiende maar wellicht nutteloze podiumplaatsen! Ach, het is al een grote eer om in de finale te staan denk ik zo.

En het moet toch weer gezegd worden, prachtig werk Touch. :Y

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 22 jan 2011 00:51

Gefeliciteerd Shine !

Een mooie en terechte overwinning !
Ik hoop dat je al voldoende bent opgeknapt (samen met Pa Trob) om ervan te genieten.

Gratuliere auch für der Wizard und Erik ! Das Volk ist stolz auf ihnen !

Voor Touch: Het is hierboven al enkele malen gezegd maar het is inderdaad een prachtige presentatie met heel veel bewerkelijke details. Gut gemacht, meine Dame !
Touchwood heeft er heel wat (uurtjes) werk aan gehad en haar zucht naar perfectie helpt ook niet mee om dat binnen de klauwen te houden.
Touch: als het nog niet duidelijk is: "Je bent nog steeds welkom om de echtelijke sponde te bezoeken als ik er ook ben !"
:D

En zoals Aston terecht opmerkt: Het is een grote eer om in de finale te staan en dit keer... was ik er ook eens bij !
Bedankt aan alle stemmers daarvoor, ik zal jullie nóóit vergeten.

De grote "What's in the box"-vraag zal echter niet worden beantwoord door ondergetekende.
I'll merely give you dudes a glimpse...
        • Afbeelding
Darkness there, and nothing more.
Deep into the darkness peering, long I stood there, wondering, fearing
Doubting, dreaming dreams no mortals ever dared to dream before;
But the silence was unbroken, and the stillness gave no token___________________________Shall be lifted--- nevermore !

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 22 jan 2011 14:23

:D Poe-poe, Edgar Allen Poe... Ik was er wel maar waar was jij ?

Nee, het waren inderdaad weer korte nachtjes en een bult werk maar ook wel weer leuk om te doen hoor ! En perfect krijg je 't toch nooit maar je kunt het in elk geval proberen. Áls je 't dan tóch doet... :wink:

Alles om de feestvreugde te verhogen. En Shine, 't is jóuw feestje ! Goe gedaan, wichie ! Yiehaaah !! Op naar de Lemming voor die hapjes en drankjes :+

Gesloten